päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,638,263 views

Kit^

Posts: 798

#24861 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kaikki läheiset ihmiset *sydän*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

larzizi

Posts: 1,661

#24862 • • larzizi
Ihan sairaan kiva viiden päivän reissu takana ja nyt vihdoin kotona. Tuli tutustuttua moniin ihaniin ihmisiin *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

aurinko

Posts: 895

#24863 • • aurinko mustikkainen noitanainen
twin peaks <3

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

KiimanenKurre

Posts: 791

#24864 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
olen niin iloinen kun sain vihdoin ja viimein mun pitkä aikasen projektin valmiiks....

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Avatar
#24865 • • *Mirri* Guest
Flipit ja flopit *tirsk*
asdf

Posts: 3,155

#24866 • • asdf
Kyl se elämä alkaa pikkuhiljaa voittamaan.
UnityF

Posts: 15,721

#24867 • • UnityF joo just se
Onnenkyyneleet valahti mun ja sampun silmiin kun leikittiin vauvan kanssa lattialla niin tämä neiti päätti kääntyy mahalta selälleen *pihkassa* & nyt se on tehny se jo lukemattomia kertoja. Jotain ihanaa tähänki päivään *sydän*
SyndroDome

Posts: 1,103

#24868 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Reissuun lähteminen on aina super kivaa, mut kyl se kotiin palaaminenkin on vaan aina yhtä mukavaa *plur*

Home sweet home *sydän*

--
Life is full of choises.

Avatar
#24869 • • suvituuli Guest
vuosi aluillaan. viime vuosi oli tapahtumarikas, on itketty ja naurettu.
Päivääkään en vaihtaisi pois mutta toivon että tämä vuosi toisi tullessaan
enemmän iloa. Ystäville kiitos tuesta ja jaksamisesta, olette mulle niin tärkeitä. *sydän*
0-scar

Posts: 760

#24870 • • 0-scar Team Teknolipat :)
Synttärit x)

--
Jos joskus murhe painaa, se painaa, se painaa, voit silloin multaa kaivaa ja huolet hukuttaa!

larzizi

Posts: 1,661

#24872 • • larzizi
Torstaista asti tullut kokkailtua kavereitten kanssa joka päivä kaikkea hyvää ruokaa, mutta tänään pääsi itse kokkailemaan itselleen just sitä mitä haluaa ja sitä ei voita mikään *sydän* Tuli kokkailtua pitkästä aikaa tosi hyvää tulista ruokaa, NAM *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Miinapiina

Posts: 3,494

#24873 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
keksin todella hyvän aiheen mainoskampanjaan, kirjallinen osio on jo valmis, powerpoint esitys ihan kohta valmis ja enää tarttee suunnitella vaan itse mainos, johon on kans tosi hyvä idea *pepsodent*

on niiiiiin hyvä olo!!!! *joo*

--
pinkki on pop!!!

Jutu

Posts: 3,054

#24874 • • Jutu Blondi
Hihi. Voi muru sentään. Onneks ei oo montaa päivää enää lauantaihin, sitten pääsee tekee kaikkea kivaa *plur*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

crissy

Posts: 1,958

#24876 • • crissy
Uusi vuosi oli paras koskaa;)
Sphyxia

Posts: 3,308

#24877 • • Sphyxia Maracujá!
Eräs ystävä ja hieno ihminen. *sydän*
Nee-Chee

Posts: 244

#24878 • • Nee-Chee
Ilmoittauduin japanin kieli kurssille!! *plur*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker