päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,628,510 views

Avatar
#24401 • • cjet Guest
Ihanaa ku ei oo kankkusta. *pepsodent* Onneks en lähteny olleskaa ulos sit kuitenkaa. Ja oli muutenki aika ihana aamu. Nyt jos jaksais viel lähteä salille nii lauantai ois kruunattu. *nauru*
Avatar
#24402 • • Taika Guest
*nauru*
olipahan ilta.

tänään uudestaan *pepsodent*
Avatar
#24403 • • *Mirri* Guest
2 h 50 min päästä lähtee lento Rukalle jossa viikko lomailua. *aplodit*
r0n

Posts: 2,258

#24404 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

*Mirri*, 16.12.2006 14:00:
2 h 50 min päästä lähtee lento Rukalle jossa viikko lomailua. *aplodit*



Pidä kiva reissu *hymy*

--
6er reihe

vaavu

Posts: 1,324

#24405 • • vaavu vara-vana
Ostettiin tänään oikea joulukuusi ja koristeltiin se. Tuli heti ihan jouluinen tuoksu. <3
Maihku

Posts: 1,186

#24406 • • Maihku neiti hankala
ihan uskomattoman hauska risteily takana*plur* en muista koska olisin viimeksi saanut hymyillä ja nauraa niin paljon,kiitos tytöt ja pojat*sydän*
p.s *känni*
laeski^

Posts: 478

#24407 • • Edited laeski^ LaiskaLäski
leikkaus takana, ja ny turvonneena ku muumi *nauru* enää noin 4kk ja saan pysyvät hampaat suuhu *jiihaa* ja 3 VIIKKOO saikkuu *joo* huippu kivaa *hihu*
oooo

Posts: 1,249

#24408 • • oooo
Voihan *lmao* *justjoo* alko naurattaa pahasti.
aaaaaaaa

Posts: 178

#24409 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Eiliset hippalot oli yhdet elämäni hauskimmista*aplodit* huh huh mikä bilemeininki*lmao* PARTYPARTY!!!!! Vieläkin naurattaa*tirsk*

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

bubbelgum

Posts: 2,477

#24410 • • bubbelgum ~sylikissa~
Olo on helpottanut tosi paljon tän päivän aikana. Enää ei oo edes lämpöö, vaikka oon ollut ilman tabuja koko päivän. *hymy*

Tästä illasta saattaa ehkä sittenkin tulla vielä kiva. *hihu*

--
Hullu ku pullosta tullu.

antOn°

Posts: 1,094

#24411 • • antOn° 02200
Aikaisemmin pvällä kierros golfia. Sen päälle sauna + ruokaa & olutta. Nyt vihdoinkin kotona siemailemassa rommia! Eli goOd day.. *slurps*
Avatar
#24412 • • Enkeli Guest
Ukkeli ja Vaavi pitää mut elämässä kiinni. Tänään taas ollut niitä päiviä milloin tajuu olevansa rakastettu *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#24413 • • UnityF joo just se
*sydän* oon vain niin onnellinen *sydän*
Lenita

Posts: 1,423

#24414 • • Lenita
Porvoon kotibileet :D

--
^_____________^

Sinza

Posts: 2,227

#24415 • • Sinza
Oli tosi kiva pikkujoulusaunailta Lahdessa tyttöin kanssa *plur*! Harmi vaan kun vika juna tännepäin lähtee sieltä klo 22, niin ilta jäi hieman lyhyemmäks kuin muilla.. *hymy* On se Lahti kyl yhä mesta paikka *sydän*!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Sssan*

Posts: 651

#24416 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Kultani kun ei vielä ole saanut aikaan mulle joululahjaa niin sitte ihan puolitosissaan heitiin kultilleni että "Mennäänkö tänään kaupungille kiertelemään ja katseleen mulle joululahjaa, jotain mistä mä tykkään ja sitte voit ite niistä valita mitä ostat?" Ja niinhän me tehdään *iloinen*
Ja pihalla on nyt viimeinkin pakkasta elikkä..Lunta voi sataa ja ilma voikin muuttua Joulun näköiseksi *hymy*
Ei oo yhtään mitään krappulaa vaikka on sunnuntai (kun en mitään eilen ottanutkaan..) *hymy*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Ozie

Posts: 1,389

#24417 • • Ozie

Sssan*, 17.12.2006 12:03:
Ja pihalla on nyt viimeinkin pakkasta elikkä..Lunta voi sataa ja ilma voikin muuttua Joulun näköiseksi *hymy*



En nyt haluis muuttaa tätä sun :) -> :( mut torstaiks luvattu taas plussaa ainaki etelässä, että jännä nähä saadaanko mitään joulun näköstä.
zenny

Posts: 1,145

#24418 • • Edited zenny Pieni sateenvarjotyttö
Rottatytöt tänää 2kk vanhoi.. *sydän* eli synttäriherkkui pitäs käyä ostaas tai jotain..
Ja eilinen oli tosi mukava ilta.. *sydän* seura oli just oikee.. *joo* *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

m1kk3

Posts: 5,560

#24419 • • m1kk3 no-life
Sunnuntai, ei darraa, ens viikko on viiminen nykysessä duunissa. Pääsee vihdoinki pois sieltä ku mä oon sitä jo monta kuukautta halunnu, uudet duunit alkaa heti joulun jälkeen. Sit pääsee viel muuttaa toiselle paikkakunnalle. Et kerranki elämäs on vähä jotain uutta haastetta ja muutosta *hymy*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#24420 • • ALIEN Guest
eilinen <3