päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,270 views

Sankari

Posts: 617

#24201 • • Sankari
Erittäin kivat bileet eilen kaverin luona *Sydän*
DJ Rx

Posts: 2,527

#24202 • • DJ Rx FINRG Recordings
Jee! Meiksi saa huamen meikäläisen virus C:n!!! *jiihaa* (Tekis helvetisti miel ostaa toi nordlead 3:nki mut kattoo ny *grr*)

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

kilobitti

Posts: 2,419

#24203 • • kilobitti 1-2-3 techno
Löytyi pitkästä aikaa jonkin sortin mielenrauha. Puuh.

*sanaton*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Fresia

Posts: 764

#24205 • • Fresia vähän outo
Mun neljä vee kummipoika *hihu* Se on aivan mahtava pakkaus *nauru* Riehuu kuin mikäkin mutta aina välillä tulee halaamaan ja haluaa syliin *hymy*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

larzizi

Posts: 1,661

#24206 • • larzizi
Maailman paras viikonloppu takana. Etenkin eilinen ilta/yö oli aivan mahtava *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#24207 • • jesus Guest
Piparitaikinaa *slurps**sydän*
Kynttilöitä *hihu* (yleensä ei voi oikeen polttaa, mut kissat on hoidossa ni voi *hymy*)
Lord Of The Rings *joo*

Vielä kun tää flunssa lähtis niin oisin tosi tyytyväinen..
Siren

Posts: 826

#24208 • • Siren Seinäruusu
Hyvä mieli vaan *hihu* *hihu* *hihu*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

NextAce

Posts: 2,505

#24209 • • Edited NextAce Alienated
Krapula alkaa hellittämään + flunssan alku lähti eilen dokaamalla.

--
-Alienation-

-----

KooKie

Posts: 4,338

#24210 • • KooKie aka. Petress Pan
Mun väliviikonloppu meni ihan pipariksi, mut hei, onneksi mä tykkään pipareista! Vaikka eilen meni (lähinnä dataillessa :D) myöhään, niin oon ollut tänään reippaalla tuulella. Heräsin rakkaan soittoon toiselta puolen maailmaa - hänellä on kaikki niin hyvin nyt. Se tyttö ansaitsee onnen ja se tekee mutkin (entistä) onnellisemmaksi.

Vaikka mua vähän mietitytti toi energian riittävyys, niin lähdin juoksemaan ja salille ja hyvinhän se meni! Nyt olisi lööbailun vuoro, yritä tässä nyt sitten päättää, mitä leffaa sitä katsoisi. Toi Perikato kutkuttaisi, mutta musta tuntuu, että se on vähän liian raskasta matskua nyt, kun tekisi mieli laittaa aivot narikkaan... Jäkätijäkälässynlää... Hyvä fiilis. *hihu* *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#24211 • • asdf

NextAce, 10.12.2006 18:25:
--- flunssan alku lähti eilen dokaamalla.



Hmm, pitääki kokeilla jos tää nuha ja helvetin yskä lähtis samalla reissulla. *hmph*
NextAce

Posts: 2,505

#24212 • • NextAce Alienated

Zenni

Hmm, pitääki kokeilla jos tää nuha ja helvetin yskä lähtis samalla reissulla. *hmph*



Viski ja Cohiba toimii!

--
-Alienation-

-----

T0mbstone

Posts: 728

#24213 • • T0mbstone The Process.
Eiliset pikkujoulut/"ug" bileet ja niihin liittyen puuhastelu ystävien kanssa.

Voi vaan taas hetkeksi pysähtyä pelkästään miettimään, miten loistavia ihmisiä on saanut ympärilleen. *sydän*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Birgie

Posts: 1,311

#24215 • • Birgie Kikati
Vaikka yön nukuin tosi katkonaisesti, ei haitannu yhtään kun kulta tuli aamupäivällä kotiin ja kainaloon. Sitten köllöttelyä ja välillä äksöniäkin peittojen välissä niin että meinas taju lähteä ja olo oli kuin seitsemännessä taivaassa *sydän*

Kyllä nämä sunnuntait on sitten kivoja. *plur*

*tirsk*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Zeratul

Posts: 1,170

#24216 • • Zeratul Captain miserable
Olin ihan varma etten ois vahingossakaan saamassa mitään verottajalta, ja sit tänään huomasin et oonki saannu reilu parisataa palautuksia! o_O Toimii! *joo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

lunake

Posts: 800

#24217 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
HassunOudonHauskanMukawa weekendi takana.. *tirsk**whaat**hihu**pepsodent*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#24218 • • ALIEN Guest
Hyvin lähti päivä käyntiin. Mulle tuotiin Tampperelta asti pullo punaviiniä ja söpö nalle unilelu kiitoksena menneestä koska "ansaitsin sen" *hihu*

Ja siinä kun piti laittaa Phil Collinsin cd-soimaan niin sieltä välistä sit tippui kirje eräältä entiseltä rakastajattarelta yli kolmen vuoden takaa. Huomasin et cd:n vihkoseen oltiin kirjoitettu mun syntymäpäivä "1.7.2003 Another Day in Paradise *sydän*:llä Juhannusheila". Tuli kyllä hyviä muistoja millä on merkitystä ja harvinaisen hyvä mieli! =)


"keep the love-letters, forget the insults.."
Avatar
#24219 • • *Mirri* Guest
Neljä duunipäivää ennen (kesä)loman alkua. *hihu* Lauantaina lähtö Rukalle.
RiD

Posts: 2,817

#24220 • • RiD Nukemi
Hetkellinen hymy nous naamalle ku playlististä pärähti Enigma - Return to innocence *plur*

--
*super* *possu*