Mun väliviikonloppu meni ihan pipariksi, mut hei, onneksi mä tykkään pipareista! Vaikka eilen meni (lähinnä dataillessa :D) myöhään, niin oon ollut tänään reippaalla tuulella. Heräsin rakkaan soittoon toiselta puolen maailmaa - hänellä on kaikki niin hyvin nyt. Se tyttö ansaitsee onnen ja se tekee mutkin (entistä) onnellisemmaksi.
Vaikka mua vähän mietitytti toi energian riittävyys, niin lähdin juoksemaan ja salille ja hyvinhän se meni! Nyt olisi lööbailun vuoro, yritä tässä nyt sitten päättää, mitä leffaa sitä katsoisi. Toi Perikato kutkuttaisi, mutta musta tuntuu, että se on vähän liian raskasta matskua nyt, kun tekisi mieli laittaa aivot narikkaan... Jäkätijäkälässynlää... Hyvä fiilis.
Vaikka yön nukuin tosi katkonaisesti, ei haitannu yhtään kun kulta tuli aamupäivällä kotiin ja kainaloon. Sitten köllöttelyä ja välillä äksöniäkin peittojen välissä niin että meinas taju lähteä ja olo oli kuin seitsemännessä taivaassa
Hyvin lähti päivä käyntiin. Mulle tuotiin Tampperelta asti pullo punaviiniä ja söpö nalle unilelu kiitoksena menneestä koska "ansaitsin sen"
Ja siinä kun piti laittaa Phil Collinsin cd-soimaan niin sieltä välistä sit tippui kirje eräältä entiseltä rakastajattarelta yli kolmen vuoden takaa. Huomasin et cd:n vihkoseen oltiin kirjoitettu mun syntymäpäivä "1.7.2003 Another Day in Paradise :llä Juhannusheila". Tuli kyllä hyviä muistoja millä on merkitystä ja harvinaisen hyvä mieli! =)