päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,180 views

ella_

Posts: 1,329

#24141 • • ella_

Zenni, 7.12.2006 18:38:
Oon kuumeessa, mikä on paras tekosyy omistautua pelkästään löhöämiselle ja nukkumiselle *hihu* Untakin saa paremmin ku on muutenkin niin koomassa.



mäkin haluan kuumeen :( rentoutuis nää lihaksetki varmaan.

--
Elementary, my dear.

asdf

Posts: 3,155

#24142 • • asdf

ella_, 7.12.2006 18:48:
mäkin haluan kuumeen :( rentoutuis nää lihaksetki varmaan.



Kantsii kokeilla, tää on ihan mukavaa :P Toisaalta mulla on kaikki lihakset hemmetin kipeinä just tän takia :(
ella_

Posts: 1,329

#24143 • • ella_
Noni, nyt kuume mulle. maksan viruksista hyvän kilohinnan _o/ mut oon nirso, ei mitään hiviä.

--
Elementary, my dear.

Freja

Posts: 8,775

#24144 • • Freja Sihteeri

ella_, 7.12.2006 18:48:
mäkin haluan kuumeen :( rentoutuis nää lihaksetki varmaan.



Mul on just päinvastoin. Jokasta lihasta särki kahta kauheemmin kun viimeks olin flunssas! Lääkäri passitti sairaalaan kun luuli että oli aivokalvontulehdus (johon liittyy kuulemma jotain niskajäykkyyttä tms), ja sairaalas ne si oli vaa et "no sul o kova kuume ja lihakset vaa jumis". Mut oli aika ikävää. En päässy ees omin avuin sängystä ylös ku sattui lihaksii nii paljo.

¨¨¨
Mä keksin tänään, mitä ostan ukkoselle joululahjaksi :)
Ja tein hyvää lasagnea :)
Ja ostin ihanan mehukkaita päärynöitä :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#24145 • • larzizi
Vaikka koskeekin vasta huomista päivää, niin kyllä hymyilyttää jo nyt, kun tietää, että huomenna ei ole aikaista herätystä *hymy*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

zenny

Posts: 1,145

#24146 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Huomen pääsee jälleen himaa kattoo kissaa..*sydän* ja nyt voi viettää aikaa senkans koko viikonlopun.. *hihu*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Avatar
#24147 • • astaroth Guest
sain työpaikan!

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*
merqus

Posts: 1,010

#24148 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Olipa taas mukava taksikuski töistä tullessa *hihu* Meni matka oikeen rattosasti niitä näitä höpötellessä. Ja sain vielä joululahjapaketinki kuskattua kotiin *iloinen* Ehdin jo mietiskellä, että millä hitolla mä saan sen tänne
Avatar
#24150 • • cjet Guest
Se on muuten jo toista kertaa tällä viikolla virallisesti PERJANTAI. *pepsodent*
Avatar
#24151 • • ALIEN Guest

mayah, 8.12.2006 07:11:
---
cjet, 8.12.2006 06:45:
virallisesti PERJANTAI.

---


Mä en tiedä kuka SÄ luulet olevas, mut it ain´t friday until I say it´s friday.


*nauru*


hahaa nyypät mäpäs menen nukkumaan eli olen jo kerran virallisesti viettänyt perjantaita ja sit mä herään ja vietän virallisesti toisen kerran perjantaita :P

Ei tässä voi muuta kuin kömpiä tonne satiinisten lakanoiden väliin näkee märkiä unia Anu Hälvästä ja Hannele Laurista <3
kilsy

Posts: 48

#24152 • • kilsy
oon tulossa kipeeks =) aivan loistava ajotus. Ei tarvitse miettiä mitä tekee kun voi ihan sovinnolla pitää koti-illan. käpertyä peiton alle ja kattoo leffoja=)
Avatar
#24153 • • Edited cjet Guest

mayah, 8.12.2006 07:11:
---

Mä en tiedä kuka SÄ luulet olevas, mut it ain´t friday until I say it´s friday.

*nauru*



SIIS MITÄH? Eksä tiedä kuka MÄ oon? *nauru*
(ja meitsi kun siis kuvitteli olevansa niiiiin wannabe skenes.. mut en kai mä sit oo.. *tirsk*)
Freja

Posts: 8,775

#24154 • • Freja Sihteeri

mayah, 8.12.2006 07:09:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat *plur*



Vapaapäiväperjantai! *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#24155 • • Taika Guest

mayah, 8.12.2006 07:09:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat *plur*


onneksi!*hihu*
illaksikin on tiedossa kerrankin jotain järkeviä suunnitelmia.
(tai no "järkeviä" on ehkä väärä sana.. *justjoo*)

ja koska tänään tuntityöntekijä on neljään asti töissä, voin hyvillä mielin liueta töistä reilusti ennen kolmea. ei enää montaa tuntia *hymy*
mariq

Posts: 2,154

#24156 • • mariq
*sydän* *pihkassa* *sydän*


*blush* *plur*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

DJ Rx

Posts: 2,527

#24157 • • Edited DJ Rx FINRG Recordings
maksoin just meikäläisen ihka oman tänään. *sydän*

accessvirusc1.gif

Päivän :( vois pitää sitä et se tulee mulle ens maanantaina joka sattuu olee koeviikko *nyyh*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Verano

Posts: 4,649

#24158 • • Verano Merituuli

mayah, 8.12.2006 10:33:
Toistaiseksi kaikki hyvin. Itse toimenpide meni sutjakkaasti ja nyt vain odotellaan puudutuksen haihtumista ja kivun iskemistä. Eka kasisatanen on otettu, illalla sitten kolmiolääkkeitä siihen kyytipojaksi :D JEI!



Oliko ylhäältä vai alhaalta? Pitikö leikata vai lähtikö kiskomalla?

Multa on yks hammas ylhäältä vedetty irti, kesti minuutin tai kaksi, ei sattunut, ei turvotusta, ei mitään. Luuta jäi kyllä vähän ikävän terävästi törröttämään, soitin takaisin, sanoivat että tule huomenna vaan siihen käytävälle kipasemaan. Sisään ja naks raks, lääkäri murskasi vähän luuta pois. Meni se kaksi minuuttia ja no pain.
Verano

Posts: 4,649

#24159 • • Verano Merituuli
Futon saikin mun hyväksynnän *hihu* Ku runko olikin tuplasti korkeampi ja patja tuplasti paksumpi kuin olin epäillyt. On se hieno *plur*
UnityF

Posts: 15,721

#24160 • • UnityF joo just se
Ihanat pitkät yöunet takana kun kulta hoiti vaavii ja niin sain univelat pois *plur*
vähänkö on levänny olo *plur*