päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,631,990 views

Freja

Posts: 8,775

#24101 • • Freja Sihteeri

ella_, 6.12.2006 17:50:
Mikäs sulla on vikana? Tai lähinnä oireina? Kuulostaa nimittäin ihan mun vaivoilta.. ja mä sain just nappireseptin kouraan, ei suotta ottanu päähän, koska nyt kuurin jälkeen on taas ihan samassa pisteessä kuin ennenkin.


Hartiat ja niska niin jumissa että päätä särkee ja oksettaa, ja kipu oireilee jo käsiin. Yläkropan liikunnan puute, töissä väärät ja raskaat liikkeet yms yms. Mut enhän mä ku jotain vuoden päivät rampannu "hakemassa" lihasrelaxantteja ennenkö tajuttiin sanoa et "pitäsköhän sun mennä fysioterapiaan".
Vikanani myös hampaiden yhteen pureminen, joka vaikuttaa kuulemma tosi paljon myös hartioihin. Eli hammaslääkäriinkin pitäisi siis mennä.. *uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ella_

Posts: 1,329

#24102 • • ella_

Freja,

Hartiat ja niska niin jumissa että päätä särkee ja oksettaa, ja kipu oireilee jo käsiin. Yläkropan liikunnan puute, töissä väärät ja raskaat liikkeet yms yms. Mut enhän mä ku jotain vuoden päivät rampannu "hakemassa" lihasrelaxantteja ennenkö tajuttiin sanoa et "pitäsköhän sun mennä fysioterapiaan".
Vikanani myös hampaiden yhteen pureminen, joka vaikuttaa kuulemma tosi paljon myös hartioihin. Eli hammaslääkäriinkin pitäisi siis mennä.. *uuh*



Kuulostaapa tosi inhottavalta. Mulla on kanssa alkanut toi hampaiden yhteen pureminen tossa 3vko-kk sitten ja sen seurauksena särkee leukoja ja päätä ja hartiat on nyt ihan älyttömän jumissa. Kävin lääkärillä joka tutki liikeradat ja sanoi että on aika rajoittuneet ja että leukalihakset ja hartiat on ihan juntturassa, ja kipulääkekuuri 10pv ja kotiin. "katotaan sit jos tolla ei mene ohi". Nyt on taas paikat ihan yhtä kipeet, että huomenna yritän saada varattua tääs lääkäriajan. luultavasti nyt on sit vuorossa se relaksanttikuuri, "jes".

--
Elementary, my dear.

Freja

Posts: 8,775

#24103 • • Freja Sihteeri

ella_, 6.12.2006 18:28:
kipulääkekuuri 10pv ja kotiin. "katotaan sit jos tolla ei mene ohi".



Kato ku kulostikin tutulta :D Tosin sain aina jokaselta lääkäriltä joka kerta 10 pvän tulehduskipulääkkeet ja kuukauden paketin lihasrelaxanttei, milloin mitäkin mallia. Mut nyt ku joku ihan käski ni enköhän tästä ala ulkoilemaan/harrastamaan liikuntaa hieman useammin. Jos vaan jaksais ku toi hemmetin monivuorotyö on nii uuvuttavaa, et harvemmin jaksaa si työpvän jälkeen enää tehdä mitään. Pitäs varmaan hankkia uus työkin, joku säännöllinen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ella_

Posts: 1,329

#24104 • • ella_

Freja, Jos vaan jaksais ku toi hemmetin monivuorotyö on nii uuvuttavaa, et harvemmin jaksaa si työpvän jälkeen enää tehdä mitään. Pitäs varmaan hankkia uus työkin, joku säännöllinen.



Joo mäkin oon ihmetellyt, että missä vaiheessa sitä ehtis. Työpäivä+matkat on aina kuitenkin vähintään se 9,5h ja siihen päälle koiran hoitaminen ja nukkumisesta en tingi. ennen harrastin vaikka mitä, nykyään en sit oikeestaan yhtään. jes. uituttaa kyl niin ettei veri kierrä, kaiketi kirjaimellisesti.

--
Elementary, my dear.

KooKie

Posts: 4,338

#24105 • • KooKie aka. Petress Pan
Eilen yöllä kun pääsin sutjakasti Kaapelilta himaan, niin mun huoneessa odottivat lentoliput Prahaan.

Ihana tällanen vapaapäivä keskellä viikkoa - näitä pitäisi olla useamminkin! (Ei silleen, etten niitä itse järkkäisi omaloma -tyylisesti koulusta usein muutamankin kerran viikossa. :D)

Voisin tässä nyysiä pari piparia purkista ja alkaa paketoimaan lahjoja. Kuinka chilli fiilis voikaan olla! :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

aaaaaaaa

Posts: 178

#24106 • • aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
ylen kommentaattori linnanjuhlissa: "sodissamme kaatui 83 000 henkeä, heitä edustamassa täällä xx ja zz" *lmao* Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

tuisku

Posts: 256

#24107 • • tuisku tomboy girleygirl
käytiin okan ja ninan kanssa syömässä ja se piristi tätä mun ihme masistelua...

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

hemuz

Posts: 2,178

#24108 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 6.12.2006 19:15:
Joka vuosi näihin aikoihin sukulaiset soittelevat vanhemmilleni ja kyselevät osoitettani joulukortteja varten. Hilpeää tässä on se, että olen jostain syystä ottanut tavakseni asua eri osoitteessa joka joulu since 2000 :D Jos en tuntis itseäni, voisin kuvitella pakoilevani lain kylmää kouraa.

Ensi vuodesta en mee vannoo, mut toivottavasti asun taas jossain muualla :)



Kuis ne ei suoraa sulle soita?
Freja

Posts: 8,775

#24110 • • Freja Sihteeri

Zenni, 6.12.2006 20:45:
---
KooKie, 6.12.2006 19:07:
(---) mun huoneessa odottivat lentoliput Prahaan.

---


*jiihaa*



Mun sähköpostissa on liput Sydneyyn *jiihaa* *plur* *sydän* *aplodit* ja kaikki muut ihkuplurhymiöt *pepsodent*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#24111 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oma rauha ja olut *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#24113 • • Freja Sihteeri

domi, 6.12.2006 21:03:
Mun sähköpostis oli duunikeikka Seinäjoelle *joo* *jiihaa* (*igor*)



Mut Seinäjoki on lähes yhtä jees koska se on Pohjammaalla *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Fresia

Posts: 764

#24115 • • Fresia vähän outo
Vanha kaveri soitteli ja kyseli kuulumisia *hihu* On se niin kiva, että ollaan taas kavereita parin vuoden hiljaiselon jälkeen *hali*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

UnityF

Posts: 15,721

#24116 • • UnityF joo just se
kiva päivä kun mummi ja ukki tuli kyläilee *plur*
Jusna666

Posts: 1,447

#24117 • • Jusna666 Diablo
Tästä muodostui varsin vänkä ilta hanitskun kanssa. *hihu*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Epailija

Posts: 5,636

#24118 • • Epailija Physicist, 2nd class.
1. Sain olohuoneen loputkin seinät ja ikkunan ympäristön maalattua (eikä mennyt kuin vuosi).
2. Serkun ylioppilasjuhlissa minua luultiin suurin piirtein hänen ikäisekseen (noin vuosimallksi -88, siis).
3. Tuulinen ilma nopeuttaa kämpän tuulettumista ja piristi muutenkin mieltä kävelymatkalla kotiin. Tuulen humina puiden latvoissa ja kostea ilma toi mieleen saaristoleirit intissä - ja nimenomaan ne hetket, kun ei tarvinnut stressata, vaan sai nukkua väsymystään pois tai nauttia ruoasta luonnon helmassa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#24119 • • ALIEN Guest

*Stella, 6.12.2006 19:46:
ylen kommentaattori linnanjuhlissa: "sodissamme kaatui 83 000 henkeä, heitä edustamassa täällä xx ja zz" *lmao* Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!



lol ... ei vit nyt menee jo väsyneeks.. x)
Avatar
#24120 • • ALIEN Guest

KooKie, 6.12.2006 19:07:
Kuinka chilli fiilis voikaan olla! :)



no varmasti kun oot menossa kouluun ja mä kuorsaan sikeesti kun heräilet :P