päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,330,781 views

Wanna B

Posts: 259

#22822 • • Wanna B Rattopoika
Heeh, huomenna ei tartte mennä aamulla duunii, eli saan viettää huomenaamulla darraa *iloinen*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Marjo

Posts: 1,796

#22823 • • Marjo pupuTupuna
Mulla alkoi viikonloppu. *iloinen*
asdf

Posts: 3,155

#22826 • • asdf
Tänää pokeri-ilta :P Tai no meen vaan seuraa sivusta ja ottamaan muutaman huurteisen ku ei rahanmenetys kiinnosta *joo*
Avatar
#22827 • • Edited cjet Guest
Nonni. Nyt mä teen jauhelihakastiketta kunnon perinteiseen kuohukermaan.. Lihotan itseni sillä ja spagetilla, että saan jatkossaki pysyä sinkkuluukussa. *slurps* Sade sukkaa, mut kotona on ihanan lämmintä. *hihu*

//edit: Nii ja sit tosiaan, sain tänään sit lopputyön aiheen vihdoin parsittua kasaan. Eli Nyt sit seuraavat pari kuuta naimisissa sen kans. *hih* Oliks tää nyt sit :) vai :( ??? *nauru*
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#22828 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Team Tubitsan avautumislenkki iltasella

--
suomen virallinen totuus

Dave

Posts: 1,750

#22829 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
En aikasemmin oo tajunnu että Pirkassa on Maija ottaa selvää - palsta. Toihan sopis melkein tännekki. *nauru*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Sinza

Posts: 2,227

#22830 • • Sinza
Ystävän vierailu *sydän*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#22831 • • Hitchhiker
Tuli sitten ostettua oma asunto (tosin pankille se kuuluu vielä "muutaman" vuoden)
larzizi

Posts: 1,661

#22833 • • Edited larzizi
Eräs uusi (tai ei se enää nyt niin uusi ole) ystävä, joka kysyi, että voitaisko nähdä tänään kun ei näe mua viikonloppuna kun olen leirillä. Harvemmin kaverit mua noin kaipailee. Yleensä vaan ovat tyytyväisiä jos pääsevät musta viikonlopuksi eroon *pepsodent*

Ihana *sydän*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Avatar
#22834 • • Viola00 Guest
Täysin uusiks sisustettu makuuhuone, remppa saatu "loppuun" kyseisen huoneen osalta ja enää verhojen teettäminen edessä *sydän*
Avatar
#22835 • • Taika Guest
nyt tiedän mitä meidän salilla tarkoittaa termi "vain hyväkuntoisille"*nauru*
vaikka tehtiin kaverin kanssa mahdollisesti pieni yliarviointi omasta kunnosta, päivän :) tästä tekee se että ei ole epäilystäkään etteikö huomenna tuntisi urheilleensa.

kunhan vaan jotenkin pääsisi aamulla töihin ja vielä takaisin kotiinkin*justjoo*
Avatar
#22836 • • *Mirri* Guest
Oli kiva ilta frendien kanssa; mässyä, punkkua ja piirrettyjä. *hihu*
sapeli

Posts: 11,768

#22838 • • sapeli jokukukamikä?
Viikonlopusta tulee taas niin kiva *jiihaa* Ja mul on uutta glitterii *pihkassa* Ja ens viikolla ei oo kouluu *pepsodent* Ja koht teen niin hyvää safkaa et oksat pois ja vähän latvaa kans *slurps*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#22839 • • ALIEN Guest
tänään tuli vastaan semmoinen naisten parfyymin tuoksu töissä et huhhuh. Se sisälsi aikamatkan kolmen vuoden taakse kesään 2003 upeisiin hetkiin - ihania muistoja noi voivat sit saada aikaseks :)
asdf

Posts: 3,155

#22840 • • asdf
South Park *nauru*