päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,626,303 views

äm

Posts: 2,376

#2121 • • äm
Olin tänään vuokranantajani luona ”voitelukäynnillä”.
(lue = ”muistakaa, miten kiva tyttönen mä olen, älkää korottako vuokraa helmikuussa” *nauru*)

Eläkeläismamma kattoi meille pöydän. Juomana kuumaa vettä. Tosi namia *justjoo*. Vesi tarjoiltiin kupista, jota ei kuulemma ole koskaan käytetty. Jotain kamalaa kiinalaista posliinia. Sormeni ei mahtunut kahvaan. Vesi oli pahaa ja sitä oli vaikea juoda.

Sitten tuli leivät. Ne oli kuin suoraan jostain pitopalvelun esitteestä: lohirulla nätisti kääritty, salaattia, tilliä yms hörhelöä ja kananmunasta leikattu koristeellinen kuvio ja puolikas kirsikkatomaatti. Älyttömän kauniisti laitettu siis.

Ja sitten alkaa hauskuus:
Otin leivän siististi kakkuottimella omalle lautaselle, ja mitä onnistunkaan tekemään?
Tiputan kaikki päälliset leivältä lattialle *nauru*. Vuokraemäntä oli onneksi just keittiössä selkä muhun päin, joten: pikasyöksyminen pöydän alle, kahmaisin kaikki pudonneet munat, tomaatit ja kalat kouraani ja paiskasin ne leivälle just ennen kun täti kääntyi. Meinasin tukehtua, kun pidätin naurua.
Täti tuli pöytään ja katsoi ensin hitaasti mun leipää, sen jälkeen omaansa ja sitten taas mun leipää. Ei sanonut mitään, mutta se ilme teidän kaikkien olisi pitänyt nähdä!! *iloinen*. Epäili varmaan järkeään.

Loput kananmunat sitten etsin varpaillani ja keräilin hiljalleen kasaan pöydän alla ja kun täti haki lisää (sitä hyvää) kuumaa vettä, nappasin loputkin hörhelöt turvaan lautaselle.

Pahinta oli se nauru, mikä yritti koko ajan tulla, kun keskustelin sivistyneesti koulusta sun muusta. *nauru**nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#2122 • • ALIEN Guest

äm:Pahinta oli se nauru, mikä yritti koko ajan tulla, kun keskustelin sivistyneesti koulusta sun muusta. *nauru**nauru*



*nauru*

Heh! jostain syystä tuttu tunne *iihhih*
Avatar
#2123 • • GoA Guest
IDOLS ON VIHDOIN OHI!!!
tiipi

Posts: 506

#2124 • • tiipi

Kooaliini:
IDOLS ON VIHDOIN OHI!!!



*hmph*
no onneks oikea voitti, go hanna, go hanna! *nauru*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Avatar
#2125 • • GoA Guest

tiipi:
---
Kooaliini:
IDOLS ON VIHDOIN OHI!!!

---


*hmph*
no onneks oikea voitti, go hanna, go hanna! *nauru*



Eka hymiö ilmoitti että tästä kuullaan myöhemmin? *nauru*
tiipi

Posts: 506

#2126 • • tiipi

Kooaliini:
Eka hymiö ilmoitti että tästä kuullaan myöhemmin? *nauru*



no ihan varmaan! *nauru*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

MaSari

Posts: 1,986

#2127 • • MaSari space jammer
*känni* OU JEE!

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Amethyst

Posts: 174

#2128 • • Amethyst A wonderful purple gemstone
Päivän ehdoton :) on isäni, joka osti mulle yllärinä Mp3-soittimen! *jiihaa* *jiihaa* *jiihaa*

Ja oli toi Taru Sormusten Herrasta -päätösosakin ihan jees *joo* *iloinen*

-Amethyst-

--
-Amethyst-

Avatar
#2129 • • hyperventilaatio Guest
Oltiin kaverilla viettää leffailtaa. Laitettiin safkaa, jännättiin idolsii ja katottiin Cell. Ja hiton mukava ilta oli kaikenkaikkiaan. *sydän*
Blues

Posts: 5,414

#2130 • • Blues Koning van Afrika

Kooaliini:
IDOLS ON VIHDOIN OHI!!!



Tämä on varmaan viikon hienoimpia juttuja *nauru*
Tosin kyllä muutama parempi juttu menee ohi..kuten tämä päivä *iloinen*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

sts

Posts: 7,969

#2131 • • sts Sama pyynti aitta!

Kooaliini:
IDOLS ON VIHDOIN OHI!!!



PELASTUS!

Pakko sanoa että pienen hymyn nostatti tänään subin chatissa:

26.1 Vieraana DJ:t Friik Neon ja Proteus *lmao**lmao**iihhih**pahis*
dirtyface

Posts: 344

#2132 • • dirtyface rok.

Kooaliini:
IDOLS ON VIHDOIN OHI!!!



hah, kyllähän noita tulee viel kolmoseltakin kai pari viikkoa jälkitunnelmia ja subin jaksot siihen päälle*hih*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Blues

Posts: 5,414

#2133 • • Blues Koning van Afrika

dirtyface:
hah, kyllähän noita tulee viel kolmoseltakin kai pari viikkoa jälkitunnelmia ja subin jaksot siihen päälle*hih*



*kivatsulle*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Late

Posts: 3,441

#2134 • • Late team Lasse
Tänään on tosi mukava päivä tiedossa... *aplodit**plur*
UnityF

Posts: 15,721

#2135 • • UnityF joo just se
tänään tuli paljon ylläri tuttuja joita en oo nähny pitkään aikaan.. *plur*
kivasti alkoi päivä... *plur*
pupuankka

Posts: 869

#2136 • • pupuankka poly-wtf?!
päivän *plur**plur**plur*

tapahtui eilen bileissä kun sain yllättäen kuulla, että pääsenkin parhaan ystäväni kanssa katsomaan Kraftwerkkiä helmikuussa!! *jiihaa*

näin se on, pessimisti ei pety! en olis ikinä uskonut saavani lippua ja nyt on kyllä semmoset bileet pystyssä helmikuuhun asti että.... *nuotti**sydän**iloinen*
andi--

Posts: 1,381

#2137 • • andi-- lunttu
Hih, ompas taas niin superhyvä olo... Toivottavsati voi huomennaki hyvällä mielellä kirjotella tänne. Kohta vois lähtee tupareihin hölmöilemään, kiva nähdä taas tuttuja. *hali* Toivottavasti en tipu täältä pilvistä KOSKAAN! *jiihaa*

--
- RAAH -

MaSari

Posts: 1,986

#2138 • • MaSari space jammer
Sain kuulla että keskiviikkona meen katsomaan Taru sormusten herrasta- elokuvan päätösjaksoa *aplodit*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

sts

Posts: 7,969

#2139 • • sts Sama pyynti aitta!
sokeiden kirjaston edessä olevalla parkkipaikalla lukee: Vain kirjaston asiakkaille.
Avatar
#2140 • • HRDance Guest
Mua luultiin Idolsin Antti Tuiskuksi kuutisen kertaa viime yönä *igor**lmao* *nauru*