päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,644,679 views

pyllyjumala

Posts: 469

#21281 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

satumetsä, 3.9.2006 15:25:
---
Steven Hoaks, 3.9.2006 15:24:
Tää on samalla päivän :( ja :)

Oli melkoisen kova meno sängyllä tänään *pepsodent* Harmi kun sänky ei kestäny meininkiä, halkes kahtia *uuh* Eikä olis nyt hirveesti varaa uuteen sänkyyn *hmph*

---


Voi hitto että repesin *nauru*
Että sellaset menot siellä *nauru*
Mutta ikävää se sängyn kohtalo...





*nauru* hahah! no mutta myönnän, että näin on käynyt myös mulle *nauru* Ja varmasti monelle muullekkin. Hyvät naurut sain sillon ja samoin nyttenkin! *nauru*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

asdf

Posts: 3,155

#21282 • • asdf
Sisäfilepihvi, lohkoperunat, kreikkalainen salaatti ja patonki *kuolaa*
KooKie

Posts: 4,338

#21283 • • KooKie aka. Petress Pan
Kattelin tossa päivällä jotain äidin muinaisia reilauskuvia ja tuli mieleen, että kyllä mäkin haluan vanhemmiten jotain, jota muistella lämmöllä. Aloin etsimään kovolta kaikenlaisia priceless -kuvia näiden muutaman vuoden varrelta ja löysinkin suuren määrän kehitettäväksi. Noita vois tiirailla melkein tippa simmussa, kyllä ne muistuttaa niin hiton hyvistä hetkistä. *plur*
Ja on sitä kuvaa kivempi pitää kädessä kuin siristellä koneelta. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

UnityF

Posts: 15,721

#21284 • • UnityF joo just se
yhen otuksen näkeminen *sydän*
lostgone

Posts: 2,493

#21285 • • lostgone
Ice Age pelastaa päivän.*aplodit*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

oooo

Posts: 1,249

#21286 • • oooo

pyllyjumala, 3.9.2006 16:40:

*nauru* hahah! no mutta myönnän, että näin on käynyt myös mulle *nauru* Ja varmasti monelle muullekkin. Hyvät naurut sain sillon ja samoin nyttenkin! *nauru*



Mimmoset sängyt teillä on? *iloinen* *nauru*
Maihku

Posts: 1,186

#21287 • • Maihku neiti hankala
kaveri joka pelasti päivän sanomalla juuri ne oikeat sanat ja tajuamalla sen mitä oikeasti sillä hetkellä tarvitsin*sydän*
Freja

Posts: 8,775

#21288 • • Freja Sihteeri
2 viikkoa niin oon tähän samaan aikaan hereillä, ja menossa samalla bussilla, millä pian menen töihin, mutta sillä erolla, että mukana on systeri ja me lähdetään Saksaan *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

akir0

Posts: 2,554

#21290 • • akir0 idleRPG champion 2009
Oikoradalla matka Lahdesta Helsinkiin oli leppoisa!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#21293 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää on oikeestaan päivä *sydän*

Omat rakkaat kissani tulevat tänään kotiin! *sydän* Vuoden ero niistä hassuista karvakasoista on ollut todella rankka.. Ja voin vannoa, että maan päällä ei enää IKINÄ tule olemaan ihmistä, jonka takia luopuisin noista ihanista palleroistani.. Kissani ovat ainoat joihin luotan 100%. He eivät petä, eikä jätä minua IKINÄ! *sydän*

Miksei ole jo ilta..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

workunit

Posts: 261

#21294 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi
Uusi asunto vaikuttaa kodilta. Ihana oli herätä vieraasta paikasta, jossa oli kuitenkin kodin tuntu ja omat tavarat vaikuttivat olevan paikoillaan. Ensimmäinen virallinen päivä toisessa toimipisteessä. Tästä alkaa mahtava päivä!
Sinza

Posts: 2,227

#21295 • • Edited Sinza

Super-Kerttu, 4.9.2006 09:44:
Tää on oikeestaan päivä *sydän*

Omat rakkaat kissani tulevat tänään kotiin! *sydän* Vuoden ero niistä hassuista karvakasoista on ollut todella rankka.. Ja voin vannoa, että maan päällä ei enää IKINÄ tule olemaan ihmistä, jonka takia luopuisin noista ihanista palleroistani.. Kissani ovat ainoat joihin luotan 100%. He eivät petä, eikä jätä minua IKINÄ! *sydän*

Miksei ole jo ilta..


Mä taas oon päinvastaisen tilanteen edessä, todennäkösesti joutumassa lähiaikoina luopumaan mun kissoista *uuh*. Avokilla on alkanut siinä määrin hengitys pihisemään, etten pysty enää kauaa hyvällä omallatunnolla sitä kuuntelemaan. Tuntuu kyllä tosi pahalta ajatellakaan, et joutuis elää ilman mun vauvoja *nyyh*. Toivottavasti äiti suostuis ne ottamaan hoiviinsa, ei olis sit ainakaan ikuinen ero *uuh*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

RiD

Posts: 2,817

#21297 • • RiD Nukemi

domi, 4.9.2006 10:23:
---
as, 4.9.2006 08:43:
---
domi, 4.9.2006 08:41:
söpö työterveydenhoitaja *hihu*

---


Sitä mä ihmettelinki et miks sä oot kokoajan "kipee".

---

Eijei, tää oli eka kerta sen kans, nyt voi olla kunnolla kipeenä ;>



eka kerta on aina ilmanen *jeesus*

--
*super* *possu*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#21298 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Sinza, 4.9.2006 10:22:
---

Mä taas oon vastaavan tilanteen edessä, todennäkösesti joutumassa lähiaikoina luopumaan mun kissoista *uuh*. Avokilla on alkanut siinä määrin hengitys pihisemään, etten pysty enää kauaa hyvällä omallatunnolla sitä kuuntelemaan. Tuntuu kyllä tosi pahalta ajatellakaan, et joutuis elää ilman mun vauvoja *nyyh*. Toivottavasti äiti suostuis ne ottamaan hoiviinsa, ei olis sit ainakaan ikuinen ero *uuh*.



Se on rankka paikka.. Itse löysin kuitenkin niin ihanan ihmisen, että hän suostui ottamaan kissat ikäänkuin hoitoon määrittämättömäksi ajaksi. Sopimukseen kuului, että minä maksan kaikki eläinlääkärimenot + muut isommat menot ja jos ikinä joudun sellaiseen tilanteeseen, että ero tulee ukon kanssa (mikä siis tuli *igor*) Niin saan kissani takaisin! Lopullisesti en olisi ollut heistä valmis luopumaan! Ihmisiin kun koskaan ei voi luottaa 100%, mutta eläimiin voi. Mieti tarkkaan mitä teet kissojen suhteen. Itse en ikinä olisi luopunut palleroistani lopullisesti! ONNEKSI!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Jone

Posts: 8,258

#21299 • • Jone Archibald Haddock

Super-Kerttu, 4.9.2006 09:44:
Omat rakkaat kissani tulevat tänään kotiin! *sydän* Vuoden ero niistä hassuista karvakasoista on ollut todella rankka.. Ja voin vannoa, että maan päällä ei enää IKINÄ tule olemaan ihmistä, jonka takia luopuisin noista ihanista palleroistani.. Kissani ovat ainoat joihin luotan 100%. He eivät petä, eikä jätä minua IKINÄ! *sydän*



*hihu*

Voin kuvitella fiiliksen. Mun ei ole onneksi tarvinnut luopua omistani enkä tosiaan usko kenenkään takia niin tekevänikään, mutta muistan tästä asiasta vuosi sitten Klubbarilla käydyn keskustelun, jossa taisin olla asiasta sivullisena jopa vähän penseänä.

Lemmikeissä on tosiaan puolensa - ne rakastavat varauksettomasta takaisin eivätkä osaa suunnitelmallisesti ja/tai tekemisiensä seuraukset tiedostaen kikkailla rakkaidensa elämillä. Then again, on ihmisissäkin omansa vaikka karvapallerot ovatkin ihania. *sydän*
Sinza

Posts: 2,227

#21300 • • Sinza

Super-KerttuIhmisiin kun koskaan ei voi luottaa 100%, mutta eläimiin voi. Mieti tarkkaan mitä teet kissojen suhteen. Itse en ikinä olisi luopunut palleroistani lopullisesti! ONNEKSI!


Tää on ihan totta *poks*. Mäkään en kyllä pysty edes ajattelemaan sellasta tilannetta, että antaisin ne pois jollekin vieraalle. Jos äiti ottais ne, niin ainakin saisin mun murut takaisin jos ero tulee. Mutta joka tapauksessa tuntuu, että jos luovun niistä, oon pettänyt ne ja se tuntuu ihan sydäntäsärkevältä *uuh*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*