päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,637,604 views

Avatar
#20642 • • Annakins Guest
Näkee San Diegosta tulleita kavereita tänään *iloinen*
Jammailija

Posts: 3,224

#20643 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Työt alkoivat*plur*!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

kilobitti

Posts: 2,419

#20644 • • kilobitti 1-2-3 techno
muutaman viikon tauon jälkeen rohkaisin mieleni, ja rupesin taas vääntämään gradua. "To do"-lista lyhenee vauhdilla kun vaan uskaltaa tarttua toimeen, fiilis hyvä*iloinen*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Freja

Posts: 8,775

#20645 • • Freja Sihteeri
JEE hotellikin on varattu, ja enää kuukausi ja 3 päivää reissuun! *jiihaa* Ai että *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zapa

Posts: 1,393

#20647 • • Zapa Mr Wrangler
Huh, enää viikko tätä paskamaata ja sit pääsee Pina Coladan kimppuun Ibizalle.
Avatar
#20648 • • jesus Guest
Oikeestaan aika hyvä fiilis päällä ottaen huomioon et on tiistai *plur*
MissKoo

Posts: 1,289

#20649 • • MissKoo
Uskomatonta, mutta totta.. saavutin tänään aamuspinningissä ns. runner's high olotilan *Joo* ihan törkeen siistii!! *pepsodent*
sapeli

Posts: 11,768

#20650 • • sapeli jokukukamikä?
Ei vaan voi käsittää. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jusna666

Posts: 1,447

#20651 • • Edited Jusna666 Diablo
Kaiken ahdistuksen keskellä voimia antaa oma ihana ilopilleri hani *sydän* ja aivan älyttömän ihana ja lutunen komistus lemmikki-mangusti, joka on ohjannut minun "käyttäytymistä" ja ajattelumaailmaa niin hyvään suuntaan, etten uskonut kenenkään, en edes itseni pystyvän ikipäivänä siihen(!). Aika hurjaa.. Nyt tiedän että joka aamu on ainakin yksi syy herätä. (tietysti oman kauniin hanitskubanitskun lisäksi) *sydän*


EDIT:
Murut ootte mulle todella (edit:elin)tärkeitä *sydän*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

sapeli

Posts: 11,768

#20652 • • sapeli jokukukamikä?
Ja laitetaan tänne nyt viel sekin mitä yksi ihmeellinen ihminen sanoi about kaksi vuotta sitten *sydän* (Siis teillehän mä en sitä ajatellut kertoa mitä se sanoi, paitsi sen et sekin on yks tämän päivän monesta hymystä *hymy*)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fresia

Posts: 764

#20653 • • Fresia vähän outo
Tää on kyllä vkl:n :) , mutta pistää hymyilyttää edelleen: Uus kämppis *iloinen*

Tän päivän :) : entinen kämppis oli laittanut mulle mailia Aasiasta *hihu* Se oli laitettu sen parhaille ystäville ja mulle. Oon tosi otettu, en tajunnut, että meist on tullut näin hyvät ystävät *blush* *hali*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

asdf

Posts: 3,155

#20654 • • asdf
Systeri muutti himasta tänään, nyt saan isomman huoneen siihen asti kun ite muutan. *hih* Ja se kämppäki oli mukava, oltiin auttamassa sitä muutossa ja palkaks saatiin ilmaiset safkat!

Tuli taas kutsu työhaastatteluun, ylihuomenna sinne siis. *hihu*

Huomenna hakemaan koulusta eropaperit ja suunta aikuislukioon, pääseepä stressistä eroon!
Mellu-

Posts: 4,006

#20655 • • Mellu-
Isi hävis vedonlyönnin ja on mulle MAgnum-pullon Finlandia vodkaa (aitoa) pystyssä *jiihaa* tulee kivat kännit ku juon sen kokonaan joukkueen ryyppäjäisissä :))))

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

SyndroDome

Posts: 1,103

#20656 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Tää nyt ei oikeestaan oo tän päivän :) vaan viime viikonlopun, joka oli kyllä tooosi kiva ja taas vauhdikas *vink* Perjantaina oli kaivolla aivan mahtava meininki, hyvää seuraa ja tampattua tuli oikeen urakalla. Launtai meni keskustassa katellessa Helsinki city gp:tä ja pallogrillauksen sm kisoja. Sunnuntaina sitten olikin AITS ja ai että oli taas hauskaa. Joten viime viikonloppu oli *super**plur*

--
Life is full of choises.

sapeli

Posts: 11,768

#20658 • • sapeli jokukukamikä?
Nii ja kai sekin on aika :) et pääsin sinne kouluun mihin hain *hihu* Olen siis nyt virallisesti tuleva puutarhuri *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#20659 • • jesus Guest

sapeli, 15.8.2006 22:47:
Nii ja kai sekin on aika :) et pääsin sinne kouluun mihin hain *hihu* Olen siis nyt virallisesti tuleva puutarhuri *iloinen*



Onneks olkoon! *super*
Avatar
#20660 • • cjet Guest

sapeli, 15.8.2006 22:47:
Nii ja kai sekin on aika :) et pääsin sinne kouluun mihin hain *hihu* Olen siis nyt virallisesti tuleva puutarhuri *iloinen*



Oikeesti? Onneks olkoon! *hihu* Tuut sit huoltaa mun huonekasvit ku ne rupee kohta kuolee! *nauru*