päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,627,072 views

oZq

Posts: 153

#10281 • • oZq
Olen kypsä ihminen! Niin siis kypsyysnäytteeni meni läpi hyväksytysti.

Joo, AMK-opiskelija vielä vähän aikaa. :)
Avatar
#10282 • • MiSSy* Guest
- Rauha maassa *sydän*
- Kaunis ilma jälleen *sydän*
- Vahvistuminen *sydän*
- Luotan *sydän*
- Uskon *sydän*
- En murehdi vaikka voisin, koska kts. 2 edellistä kohta *hihu*
- Yksi aivan ihana ajatus *pihkassa*
[pieni](on niitä enemmänkin mutta erityisesti tämä)[/pieni]

- Kohta kulunut vuosi kun....
näin jotain maailman ihmeellisintä jolla on ihanin hymy *plur*
MissKoo

Posts: 1,289

#10283 • • MissKoo

Peppi, 25.4.2005 14:59:
Liput Dancevalleyhin tilattu! Ei malta odottaa - enää kolme kuukautta ja sitten mennään! *plur* *jiihaa* *plur*



Samoin täällä! Hmm.. eikai me vaan olla menossa samalla porukalla? *hih* Mä olen NIIN *plur* kun olla ja vaan voi!!!!!
Avatar
#10284 • • Peppi Guest

Niksu, 26.4.2005 16:00:
---
Peppi, 25.4.2005 14:59:
Liput Dancevalleyhin tilattu! Ei malta odottaa - enää kolme kuukautta ja sitten mennään! *plur* *jiihaa* *plur*

Samoin täällä! Hmm.. eikai me vaan olla menossa samalla porukalla? *hih* Mä olen NIIN *plur* kun olla ja vaan voi!!!!!



No siis toivottavasti ei! Sun kanssa Damissa & telttailemassa -> *eiei*.

No ei... Tulee ylisuperihkumageeplurjakaikkeamuuta-reissu! Parasta matkaseuraa mukana kaksin kappalein. *jiihaa*
zari

Posts: 716

#10285 • • zari Team Tamppaajat
Löysin tänään mun nappikset vihdosta viimein ja huomenna pääsee pelaileen joukkueen kans jalkkista pitkästä aikaa *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

sapeli

Posts: 11,768

#10286 • • Edited sapeli jokukukamikä?
*jiihaa* Blümchen *jiihaa* *plur* Hain vanhan Herzfrequenzin äipän luota ja en muistanutkaan kuinka ilahduttavia nää biisit on *hihu* Mahdoton olla huonolla tuulella kun näitä kuuntelee *joo*

Ja bonus :) - sain tehtyä kaikki mitä pitikin saada aikaiseks tällä viikolla, ja nyt on vasta tiistai *jiihaa* Nyt kaikki mitä jaksaa tehdä lisää on pelkkää plussaa ja pois tulevista kiireistä *hihu*

edit: ja vielä ekstra-super-bonus :) - piripiri *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#10287 • • astaroth Guest
<3 Koriskenttä kutsuu <3
FAIRI

Posts: 558

#10288 • • Edited FAIRI

katai, 26.4.2005 21:03:
Muistin viimeinkin ostaa kermavaahtoa ja tein makoisia lättyjä mansikkahillon kera *iloinen*


oih! lettuja... nam nam. meikä on kerran saanu yhen ihmisen melkein kuolemaan mun lätyist' *uuh* haluan oppia tekee niitä uudestaan *vink*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

zenny

Posts: 1,145

#10289 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Sain kahtee aineesee tänää numeron kolmest.. *iloinen*se kolmas aine mikä meni vähä v****x ni on joku kirjanpito tsydeemi.. *uuh* miten se muka voi olla niin vaikeet... *täh* tai ehkä mä vaa teen siit itelleni vaikeet...*hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Kanifarmari

Posts: 479

#10290 • • Edited Kanifarmari
*sydän**sydän*Panda-pupunen*sydän**sydän*
FAIRI

Posts: 558

#10291 • • FAIRI

katai, 26.4.2005 21:23:
---
fairi, 26.4.2005 21:18:
---
katai, 26.4.2005 21:03:
Muistin viimeinkin ostaa kermavaahtoa ja tein makoisia lättyjä mansikkahillon kera *iloinen*

---

oih! lettuja... nam nam. meikä on kerran saanu yhen ihmisen melkein kuolemaan mun lätyist' *uuh* haluan oppia tekee niitä uudestaan *vink*

---


Miten lättyihin voi kuolla? Tai niin joo jos ne on niin hyviä että ahtaa 10 kappaletta kerralla suuhun ja ne takertuu kurkkuun. En usko tämän kuitenkaan tapahtuneen?



noh, tämän traagisen syömisprosessin jälkeen, tapahtui monen päivän oksennus putki *poks* kaveri riutu ihan rääpäleeks :/

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

Avatar
#10292 • • Edited hyperventilaatio Guest
Oikein kiva päivä takana. Kesäisen lämminkin jopa. *hymy*
Joidenkin ihmisten käytös on myös varsin mielenkiintoista seurattavaa.
John

Posts: 1,384

#10293 • • John Lauma
Olin hieman haikea kun heräsin yksin, toiseksi viimeinen aamu mun ja exän yhteisessä asunnossa. Menin keittämään itselleni aamukahvit, laitoin voileipiä, ja musiikkia soimaan.

Richi M:n Perfect World-biisin soidessa alkoi paistamaan kaunis keväinen aamuaurinko, ja tajusin miten ihania ystäviä ja hyvä elämä minulla oikeasti on! Tuli oikein vedet silmiin kun oli niin kaunis hetki.*hihu*

--
Fancy some cheese, Gromit?

miguel

Posts: 97

#10294 • • miguel
Aurinko lämmittää ja pirteä olo! Viikko Riikan matkaan, jossa voi bilettää koko pitkän viikonlopun.Odotan innolla.
MaSari

Posts: 1,986

#10295 • • MaSari space jammer
Sunlight, there's nothing like your warm embrace.. *plur*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Avatar
#10297 • • hyperventilaatio Guest
Ajattelin aamupalan jälkeen sipasta riistikselle boulderoimaan. *piis*
äm

Posts: 2,376

#10298 • • äm
Mussutin heti herättyäni maailman parasta synttärikakkua, sen jälkeen tassuttelin aurinkoista hiekkarantaa pitkin hetkellä, jolloin tuli taas yksi uusi vuosi täyteen, hetki sitten otin pisamia (vrt. muiden ihmisten termiin "ottaa aurinkoa") lämpimällä parvekkeella ja kohta suuntaan shoppailemaan. Illalla luvassa vielä ekstrasuper kivoja juttuja. Paras synttäripäivä! *sydän*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Jocular

Posts: 1,359

#10299 • • Jocular Janni
York - Hearts (orginal).

Vielä tää ja huominen päivä tossa duunissa, sit puhaltelee uudet tuulet.. *hymy*

Aurinko lämmittää.

Ja ainiin.. *pihkassa* -näiden lasien läpi kaikki näyttää paremmalta. *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#10300 • • Peppi Guest
Sain tentistä 3-/3. Siis tentistä, johon en aluksi edes meinannut mennä, kun en ollut ehtinyt kunnolla lukea. Jippii! Onpa ihana ilmakin. *hymy*