Toooodella kiva Tukholman-reissu takana. Käveltii paljon(onneks oli hyvät kengät), ostettii kaikkea mukavata ja sääkin suosi aamuisen sateen jälkeen. Kyllä tuon ukon kanssa pitää lähteä useamminkin reissuun^_^
Tänään sitte häihin. Mitähän mun koivet tykkää noista korkkareista..?
Suht. koht. lyhyt, kuudenkymmenen kilsan aamupäivä-maantiepyörälenkin takana (toki raivostuttavalla tempolla ), ja ai että on silti ihan eufoorinen fiilis. Jalat särkevät ja huutavat, kroppa on ihan poikki. Aivan niin kuin pitääkin olla. Tämä on aivan parasta!
Äitin ja iskän kanssa kävelty kolmen tunnin lenkki, vaikka en syönytkään mitään aamulla, mutta se toisaalta toi ruokahalun nyt takaisin.
Kaiken lisäks mä oon huomannu että mulla on oikeesti monta ihanaa ystävää joiden pelkkä olemassaolo auttaa mua jaksamaan ja tulemaan vahvemmaksi. Vaikkei mulla kaiken maailman onnea olisikaan nyt, niin mulla on silti mun ystävät, ja se on rikkautta. En mä sillon kaikkea tarvikaan.
just tulossa väsyneenä kotii, tilannu hissin ja jääny nojailee seinää. Hissistä tulee söpö jätkä, joka sotkeentuu fillariinsa ja toteaa: "menee pasmat sekasin, kun näkee noin kauniin tytön"
ah.. kämppis lähtee kohta kuukaudeks pois eli ei tarvitse vähään aikaan siivoilla sen jälkiä tai katsella mätää ruokaa jääkaapissa muutenkin kiva siivoo kun tietää, että kaikki ei huomenna ole kuin räjähdyksen jäljiltä <3
Jesh reilu tunti ja sit taas kentälle Köpis ja ruotsi here i come! =) Just korkkasin tsidun Eka tsidu yli viikkoon! miettikääpäs sitä ja maistuu muuten kohtuu hyvältä :)