päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,637,855 views

merqus

Posts: 1,010

#38781 • • merqus Tuomiopäivän lapsi
Sain viidennen kesälomaviikon :) Vielä ku nää muutamat viimeset viikot jaksaa painaa ni sit pääsee vapaalle *sydän*
Lauruska

Posts: 821

#38782 • • Lauruska nihkee
Opinnäytetyö lähti tänään kansitukseen, ja nettiin tuleva versiokin on jo palautettu. Nelonen tuli, ihan tyytyväinen olen siihen nähden miten paljon hankaluuksia matkalla oli. Jeij.

Ensiviikolla pitäisi tulla todistus postista, ja sitten olisikin juhlien aika! *plur*
Quakey

Posts: 692

#38783 • • Quakey
tiesto - in search of sunrise 7 *sydän*
Jinx

Posts: 2,615

#38784 • • Jinx Superfeminine
Lähenevä Juhannus *iloinen*

--
Pyllykkä

Janisa

Posts: 2,226

#38785 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Jone, 11.6.2008 08:17:
Kolmen viikon liki joka päivä jatkuneen puuhastelun jälkeen longboardin pohja on valmis ja ensimmäiset neljä kerrosta lakkaa vedettynä. Grippikuviokin on leikattuna ja laudan päälipuolen korjausmaalaus on noin viittä minuuttia vaille valmiina. Tänä viikonloppuna lautaillaan.



Ai sa vasaat sita vielakin...? *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Janisa

Posts: 2,226

#38786 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mulla on niin kasittamattoman kiva fiiwis nyt!

Viimesen viikon ollut + 35 ja yli (NYC rikkoi lampoennatyksensa sitten vuoden '84), oon saanut varia kivasti, kaveri muutti eilen virallisesti mun luo, ihanat ystavat ja reenitkin on menny ihan taydellisesti viime aikoina! Yay!
Mun elama on ihanaa! *jiihaa*

Kesa, kesa, kesa!!! *sydän*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Avatar
#38787 • • Lilly Guest
Serkkutyttö on menny kihloihin*plur*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#38788 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
alle 20 päivää reissuun enää *pepsodent*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zapa

Posts: 1,393

#38789 • • Zapa Mr Wrangler
Maito ja piparit, pikkupoikana näitä tuli vedeltyä paljonkin... Hyvää vieläkin hehe.
Tutkanalle

Posts: 5

#38790 • • Tutkanalle
Työmaalle tuli uusi maalarityttö joka on vieny tältä mieheltä jalat alta =) ei meinaa työnteostakaan tulla mitään kun valkoiset maalarinhousut pyörii silmis *hymy*.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#38791 • • Hitchhiker
Luuri löytyi ja sain sen vihdoinkin takaisin onnelliseen taskuuni, tasku ei tunnu enään niin tyhjältä ja ehkä tavoitettavuuskin on taas hieman parempaa. Tosin oli kyllä ihan kiva olla ilman luuria muutaman päivän, sai olla kohtalaisen rauhassa kaikelta tavoitettavuudelta.
sapeli

Posts: 11,768

#38792 • • sapeli jokukukamikä?
*nuotti* iMac, iMac, iMac, iMac *nuotti*

*plur*

No, onhan täs totuttelemista, mut kuiteski *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

asdf

Posts: 3,155

#38793 • • asdf
Uus läppäri <3 Rakkautta.
Freja

Posts: 8,775

#38794 • • Freja Sihteeri
Taina soitti.
Oliko ihanaa vai oliko ihanaa? *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#38795 • • Jone Archibald Haddock

Janisa, 11.6.2008 18:59:
Ai sa vasaat sita vielakin...? *nauru*



Jep. *nauru*

Teen tosta "just eikä melkeen" sellaisen laudan jonka haluankin ja pelkästään valkoista kerrosta siveltimien kanssa tehdessä meni about viikon illat. Mut hei, kohta se on valmiina! *jiihaa*

Pohja on nyt saanut 8 kerrosta lakkaa, pinta ja kantit 4 ja kunhan koko systeemi on kunnolla kuivahtanut niin pääsen kiinnittämään grippiä. Sit vaan kokonaisuus kasaan ja lauantaina aion olla laudan päällä.

Tyttöystävän mielestä toi homma alkaa ilmeisesti menemään pikkasen pakkomielteen puolelle. Kun meillä käy kavereita, niin se sanoo niille et "venaa vaan - kyllä se kohta rupeaa esittelemään sulle miten upeasti sen uudet laakeroinnit pyörii." *lmao*
sapeli

Posts: 11,768

#38796 • • sapeli jokukukamikä?

Jone, 12.6.2008 08:24:
Tyttöystävän mielestä toi homma alkaa ilmeisesti menemään pikkasen pakkomielteen puolelle. Kun meillä käy kavereita, niin se sanoo niille et "venaa vaan - kyllä se kohta rupeaa esittelemään sulle miten upeasti sen uudet laakeroinnit pyörii." *lmao*



Jotkut ihmiset on tietenkin tuollaisia koko elämänsä ajan, mutta mun mielestä tuo kuulostaa vähän vanhenemisen merkeiltä... *vink* Eikä välttämättä mitenkään huonolla tavalla! Jotenkin vaan tuntuu siltä että nuorilla ei ole kärsivällisyyttä väsäillä noin suurella rakkaudella ja huomiolla itselle tärkeää juttua. *hymy* On myös aika tyypillistä vanhoilla känköille että sitten kun joku nuorempi vähääkään naarmuttaa sitä omaa kalleutta niin huh huh! *grr* *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jone

Posts: 8,258

#38797 • • Edited Jone Archibald Haddock

sapeli, 12.6.2008 08:58:
Jotkut ihmiset on tietenkin tuollaisia koko elämänsä ajan, mutta mun mielestä tuo kuulostaa vähän vanhenemisen merkeiltä... *vink* Eikä välttämättä mitenkään huonolla tavalla! Jotenkin vaan tuntuu siltä että nuorilla ei ole kärsivällisyyttä väsäillä noin suurella rakkaudella ja huomiolla itselle tärkeää juttua. *hymy* On myös aika tyypillistä vanhoilla känköille että sitten kun joku nuorempi vähääkään naarmuttaa sitä omaa kalleutta niin huh huh! *grr* *nauru*



Niin, sitä on (ainakin) kaksi tapaa tehdä asioita: hirveällä hässäkällä nopeasti valmiiksi, jolloin voi varmaan tuntea tietynlaista tyytyväisyyden tunnetta aikaansaavuudesta tai hitaasti ja yksityiskohtaisesti silmä kädessä viilaten, jolloin se tyytyväisyyden tunne otetaan siitä, että lopussa kunnolla tekeminen palkitaan - tässä tapauksessa uniikilla esineellä, jossa oman käden jälki näkyy ja tuntuu aina kun sen kanssa on tekemisissä.

Mihinkäs tässä on kiire valmiissa maailmassa. Kesääkin on jäljellä vielä ties kuinka pirusti vaikka on kyl kieltämättä moneen otteeseen tehnyt mieli hätähousuilla, että pääsisi jo harrastamaan. Vanheneminen ja sen myötä muuttuneet prioriteetit on kyl aika jees. *hihu*

Paikallisen skeittikaupan kundit saa EHKÄ testata tota minuutin / turpa sen valmistuttua (ne kun yhtyy mun fiilistelyyn niistä laakereista ja haluavat testata sen kuinka unelmasti toi rullaa), mutta muuten sen päälle ei astu kukaan. *lmao*

Aini, sanoinko jo et *hihu*?
ezzy

Posts: 8,060

#38798 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 12.6.2008 08:24:
---
Janisa, 11.6.2008 18:59:
Ai sa vasaat sita vielakin...? *nauru*

---


Jep. *nauru*

Teen tosta "just eikä melkeen" sellaisen laudan jonka haluankin ja pelkästään valkoista kerrosta siveltimien kanssa tehdessä meni about viikon illat. Mut hei, kohta se on valmiina! *jiihaa*

Pohja on nyt saanut 8 kerrosta lakkaa, pinta ja kantit 4 ja kunhan koko systeemi on kunnolla kuivahtanut niin pääsen kiinnittämään grippiä. Sit vaan kokonaisuus kasaan ja lauantaina aion olla laudan päällä.

Tyttöystävän mielestä toi homma alkaa ilmeisesti menemään pikkasen pakkomielteen puolelle. Kun meillä käy kavereita, niin se sanoo niille et "venaa vaan - kyllä se kohta rupeaa esittelemään sulle miten upeasti sen uudet laakeroinnit pyörii." *lmao*



Oon kade :) Olis kyllä siistiä skeitata viel joskus, koskaan en saanu skidinä ostettua kunnollista lautaa, sai kuolata kaverien santa cruzeja vaa -_- Kerran taisin testata moista ja sillä luoviminen oli kuin pilven päällä leijumista vrt mun lauta :(
Tällä hetkellä ko. harraste vaatis varmaan hiilikuituisen laudan *lmao*

Oma ":)" olis eilisen vitullinen konesäätö, melkein meni jo koko käyttis uusiks, mut sain tunkattua onnekseni bugaavan paskan taas läjään ja asentelin age of conanin 8h säätämisen jälkeen (joista varmaan 3h oli ko. pelin JÄRJETTÖMÄN kokonen/kestoinen asennus) ja ehdin pelata 5minsaa.

Viikonloppuna olis tytsän valmistujaiset+sen broidin rippijuhlat samassa...jännittää millanen solmuläjä olen, kun ei stressiltä saa hetkeäkään rauhaa arkena.
alphamagic

Posts: 3,628

#38799 • • alphamagic

rose, 11.6.2008 08:09:
Saattaa tulla lähtö Rovaniemelle syksyllä =) Pääsykokeet meni lupaavasti *hihu* Ja loma alkaa kahen päivän päästä! Ja synttärit ois maanantaina *pepsodent* Et vois olla huonomminki



Loistavaa *aplodit* *hali*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

hemuz

Posts: 2,178

#38800 • • hemuz kätevä emäntä
Maanantaina työhaastattelu :)