Palkkahan se piristää kivasti kun jäi vielä tosin hyvin säästöön ja käytettäväksi laskujen yms jälkeen ja parin viikon päästä tulee taas uus palkka :).
Niin ja ei täs hirveästi ehdi tuhlaa kun noi vapaat vähän kiven alla :D
Tää oli oikeestaan kans eilisen, mut laitan sen nyt. Eli olin eilen alkuillasta motivuksessa pace-tunnilla. Viimeksi olin ollut 1,5 kuukautta sitten, mutta tässä välillä olin käynyt voimajoogassa pari kertaa viikossa ja pyöräillyt töihin. Sekä lihas, että aerobinen kunto olivat nousseet selvästi. Siitä sai vielä lisää puhtia ja mä vedin ihan TÄYSII!!
Freja, 13.7.2007 12:27:
Kiva työkaveri, joka auttaa asioissa joita en osaa, vaikkei hänelle ne asiat kuulukaan.
Joo tää vois olla kyl munkin päivän :) Oikeesti toi on kyllä niin parhautta. Ja muutenkin mukavat työkaverit on ihania, tosin aina pitää pari mulkkua mahtua joukkoon
auringonotto kallioilla, laineiden liplatus, omaa aikaa, ei kiire mihinkään
ihmetytti vaa se, miten toiset ihmiset ei välitä ollenkaa et häiriintyyks muut. tuolki yks perhe pamautti alle metrin päähän musta, vaik tilaa oli yllin kyllin.. ja toinen perhe alko grillaa ihan vieres.. onneks oli hyvää musaa ni ei sekää haitannu :)