päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,053 views

KooKie

Posts: 4,338

#30581 • • KooKie aka. Petress Pan
Mulla on kierroksessa Click-pussi, jossa on ihan mieletön määrä niitä "kovia" hedelmäkarkkeja. Rakastan mussuttaa niitä samanaikaisesti niiden mustien namujen kanssa. :P~

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Nitta

Posts: 5,021

#30582 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Vapaapäivä leppoisasti omaan tahtiin *plur*
pupuankka

Posts: 869

#30583 • • pupuankka poly-wtf?!

jeesboks, 12.7.2007 10:14:
Kepit voin kohta heittää menemään. Yhellä vielä varmaan noin viikon joudun tallustelee mut kotona jo ilman. Näin yhdeksän viikon keppeilyn jälkeen kiva vihdoin vähitellen päästä noista eroon. *hihu*



Hohoo, onnittelut! *hymy*
pirpeli

Posts: 5,533

#30584 • • pirpeli
Tänään laivalle kera maailman parhaan seuran<3, huomenna megashoppailua Stokiksessa ja lauantaina vielä häihin.
ipe*sydän*
Kesä*sydän*
Loma*sydän*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

jeesboks

Posts: 4,064

#30585 • • jeesboks p u p u
wihiii, sain houkuteltua kaverin lähtemään baariin tänään. Empäs muista millon olisin näin innoissani ollut normi baariin lähössä mutta ehkä se on toi tauko mikä vaikuttaa. *pepsodent*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

RainChild

Posts: 909

#30586 • • RainChild

jeesboks, 12.7.2007 15:54:
wihiii, sain houkuteltua kaverin lähtemään baariin tänään. Empäs muista millon olisin näin innoissani ollut normi baariin lähössä mutta ehkä se on toi tauko mikä vaikuttaa. *pepsodent*



Ah, jeejee! Pitäkää kivaa *jiihaa*

--
Rainchild is back home

jeesboks

Posts: 4,064

#30587 • • jeesboks p u p u

RainChild, 12.7.2007 15:58:
---
jeesboks, 12.7.2007 15:54:
wihiii, sain houkuteltua kaverin lähtemään baariin tänään. Empäs muista millon olisin näin innoissani ollut normi baariin lähössä mutta ehkä se on toi tauko mikä vaikuttaa. *pepsodent*

---


Ah, jeejee! Pitäkää kivaa *jiihaa*



*pepsodent*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Kim123

Posts: 127

#30588 • • Kim123 jokke123
Jee..huomenna tilipäivä

--
pioneer

Marjo

Posts: 1,796

#30589 • • Marjo pupuTupuna
Jee! neljän päivän vapaa edessä! *jiihaa*
Bio

Posts: 4,429

#30590 • • Bio The Bullies / Pinky
Mukava kauppa mun vieressä. Mun ostokset maksoi 9,10e ja annoin sille kassapojulle 10e. Sain takaisin 10,90e *iloinen*
Hyvää markkinointia tollanen ku maksetaan asiakkaalle ostoksista :D tosin kauheen tuottavaa se ei ole :DD
sapeli

Posts: 11,768

#30591 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Bio, 12.7.2007 17:45:
Mukava kauppa mun vieressä. Mun ostokset maksoi 9,10e ja annoin sille kassapojulle 10e. Sain takaisin 10,90e *iloinen*
Hyvää markkinointia tollanen ku maksetaan asiakkaalle ostoksista :D tosin kauheen tuottavaa se ei ole :DD



Voi rassua *uuh* Tuo kassapoika taitaa joutua ikävään tilanteeseen päivän päätteeksi kun kassat lasketaan...

Omat päivän hymyt: hyviä ostoksia kaupassa (vähän laihista pukkaa, oli kiva huomata että on paljon hyvä syötävää kuitenkin mitä saa syödä), ja musta oli hyötyä rakkaan harrastuksen muille harrastajille (autoin selvittämään forumeilla yhtä epäkohtaa). *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KooKie

Posts: 4,338

#30592 • • KooKie aka. Petress Pan
Nousuhumalaaaaaa... Henry's Pubin paahtava terassi, kylmä Kopparbergin mustikkasiideri ja hyvä seura... *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sallakat

Posts: 2,220

#30593 • • Sallakat jungle, baby !
noniiiin nyt ois majotus hoidettu Damissa, maanantaina varataan lennot. sitte oltais jo niinku puoliks matkalla *jiihaa* hitto ett pitää itse koneeseen hyppäystä oottaa vielä puolitoista kuukautta.
rose

Posts: 1,047

#30594 • • rose vakaasti epävakainen
Ihana kämppä Meilahdessa *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

-Kerttu-

Posts: 4,542

#30595 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Koko päivä auringossa kullan ja ystävien kanssa! *sydän*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

zenny

Posts: 1,145

#30596 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Koht saa makaronilaatikkoo *slurps*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Freja

Posts: 8,775

#30597 • • Freja Sihteeri
Tätä oloa vois verrata flunssaan.

Flunssassa aina aamusin kun herää huonosti nukutun yön jälkeen, on kuumetta, on paha olla, ei jaksa olla pystyssä, joka paikkaa särkee, oksettaa, heikottaa, ja sitten illemmalla on aina kuume hävinnyt, parempi olo muutenkin, ja pirteämpi.

Mulla on just nyt sellanen olo, parempi ja pirteämpi. "Kuumekin" on poissa. Silti vähä pelkään että se nousee taas yöksi ja aamulla on ihan paska olo, mut ehkä mä nautin nyt tästä hetkestä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#30598 • • anniharha
Vietin pimp my kukkapenkki -päivää, kävin ostamassa violetinpinkkejä petunioita, joiden seuraksi naapurinmummo lahjoitti keltaisia lapinorvokkeja. Nyt näkee taas kasvien perusteella minkä oven takana mä asun! *iloinen* Sit tein hyvää ruokaa, söin jälkiruoaksi naapurinmummon leipomaa hedelmäkakkua ja äsken kävin lenkillä kaverin ja sen koiruleiden kanssa, aurinko paistoi vieläkin ihanasti. Oispa kaikki päivät tämmöisiä! *plur*

--
and though my words could save the world they never come out right

Miinapiina

Posts: 3,494

#30599 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
koko päivä ollut hulinaa ja tekemistä ja oon niiiin väsy mut oli kyl muksa päivä. eka kävi sisko kyläilee ja värjäsin sen hiukset, jonka vuoksi en saanut nukuttuu päikkäreitä mikä on kyl päivän :( ku nukuin viime yönä vajaa 6 tuntii mut oli kiva ku sisko kävi *pepsodent*

ja sit lähettiin serkun ja pesueen kera toisen serkun mökille ja oltiin siel koko päivä, äsken tultiin kotiin. aurinkoa, ulkona olemista, mölkkyä (jonka voitin monesti *jiihaa*) ja grillausta sekä hengausta kivojen sukulaisten kanssa. *hymy*

kohta vois jopa mennä nukkumaan, väsyttää aika lailla *haukottel*

--
pinkki on pop!!!

Sphyxia

Posts: 3,308

#30600 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Pyörälenkki reesserillä, onhan se vain niin mahtavaa "lentää" maanteitä pitkin välillä kuudenkympin tuntinopeudella, carbon/alu-yhdistelmä alla. *jiihaa* *iloinen* *sydän*