Reippana kävin spinnaamassa kaverin tunnilla ja perään nopsaa rykii rautaa punttisalilla ennen töitä. Nyt istun tässä respassa ja pohdiskelen (ku ei oo asiakkaita ja viimenen jumppaki menossa jo) et mulla on muuten maailman parhaita ystäviä ja kavereita uusia ja vanhoja, luuv u all <3 maailman paras poikaystävä, ihanat ja välittävät vanhemmat sekä tulevaisuus.. mitä vttuu mä kokoajan valitan jostai nönönönönöönönööö-asioista? pyh.. on se kiva ku tajuu asioita välillä ihan puskistakin
Hjyva fiilis! Eilinen kuhertelu rannalla ja tanaan on luvassa kuhertelua jossain saaressa jossain Greenwichin lahella... Mmmm, musta pidetaan huolta...
Edulliset lennot tyttöystävän kanssa Damiin varattu. :) Elikä elokuun alkuun sit sinne pyörähtää. Varmaan aika tiukka meno, kun samana vkloppuna siellä on joku iso gay pride -paraati
tää on kyl samalla mun päivän :( , meitsi jännittää ihan saatanasti ku tänää ois eka oikee asiakastunti vedettävänä tuol salilla käyn tässä just musiikkeja läpi,kauhee fiilistely ja hyvä fiilis et meitsin osio menis hyvin mut perkele ku mua jännittäääää
kävin tänään hammaslääkärissä yli 7 vuoteen ja... *rummutus*
Reikiä Nolla!! Zero!! Nada!
•
•
Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Kävin Hangossa katsomassa, kuvaamassa ja kuuntelemassa, kun YleX:n aamuporukka teki lähetystä rantaravintolan terassilla. Vettä tuli kuin aisaa, mutta oli kivaa. Sain YleX:n termomukin ja suihkusaippuan mukaani. ^_____^
Kotimatkalla tien 51 reunaan oli parkeerattu auto (poliisin käskystä?). Kilvet oli irti ja takapuskurissa luki "Shit happens." Niinpä.
Lahdentien varressa tehtiin jonkin aikaa sitten metsänharvennustöitä. Urakoivan firman nimi oli aika osuvasti Puutbois. Kyllä sitä (blondi) saa joskus revittyä huumoria mitä ihmeellisimmistä asioista....
Ajelin tänään aamulla töistä kotiin ja siinä kelalilin kaikenlaisia juttua, kunnes mulle varmaan ensi kertaa nyt valmistumisen jälkeen todella valkeni: EI ENÄÄ KOULUTÖITÄ!