Annakins, 16.5.2007 16:25:
Mikä?
Sanotaaks vaiks näin, et nyt peukut pystyyn :)
Tässä loppukuusta selviää kivoja asioita.
46,900 posts, 2,345 pages, 17,097,806 views
Annakins, 16.5.2007 16:25:
Mikä?
Jocular, 17.5.2007 01:11:
Koko päivän tätä on vartottu ja ENSIMMÄINEN putkahti tossa yheltä maailmaan. Emo hoivaa ku vanha konkari <3 toinen kisu ihan fiiliksellä mukana ihmettelemässä, että mikäs toi on.. Kaveri on suht tumma vaaleemmilla ruskeilla täplillä ja vaaleen ruskeella irokeesillä. Jos on poika, ni sen nimeks tulee Rauta. Tai Leevi. Katotaan miltä se sitte kohta näyttää kuivana ja isompana..
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Jocular&image_id=58974615
peepe,
Uuui :) Montakos niitä sitten syntyi? Laita lisää kuvia :)
Jocular, 17.5.2007 08:45:
Näköjään meijän ensisynnyttäjä sai 2 pikku nimrodia hyvin näyttäis liikkuvan. Toinen vähän enemmän ku toinen, mut ei kai se oo niin milleistä kiinni.. Enempää ei sitten taida olla tulossa kun ei mitään oo tapahtunu melkeen 5 tuntiin.. Joskin emo on nyt vähän hoivavaiheessa eikä anna itteään tutkia. Kahtellaan myöhemmin lisää, koska pakko se on tutkia. :)
peepe,
Mulle eläinlääkäri sanoi, että usein varsinkin nuoret ensisynnyttäjät saa juurikin sen 2 pentua. Mut juu, voihan niitä syntyä vielä lisää pitkänkin ajan jälkeen, mut kai se on harvinaisempaa.
Freja, 17.5.2007 13:11:
Iihhhhiiiihhiii!
Tänään myös pakkaus huomiselle, asioilla on tapana järjestyä...
Ja kaikista paras on se, et mul on mun lempifarkut jalassa
Kit^, 17.5.2007 15:18:
kipeä kylkiluu on melkei parantunu ja pysty treenaa jo aika täysillä
Taika, 17.5.2007 12:47:
eilinen <3
tuntuu että on kasvot ja vatsa"lihakset" vieläkin ihan krampisssa siitä kaikesta nauramisesta, oli kyl niin hauskin ilta pitkään aikaan.
ja illasta jäi muutenkin jotenkin tosi kiva fiilis, kiitokset siitä mun seuralaiselle :)(: