Mä, joka olen aina pitänyt itseäni koppavasti liian intellektuellina lukemaan keltaista lehdistöä tai muuta viihde- ja juorusontaa, päädyin ostamaan Suomalaisesta Eleanor Hermanin kirjoittaman "Kuninkaiden rakastajattaret" -kirjan. Ei siis nykypäivän Kuroset ja Merikukat kelpaa, vanhassa vara parempi!
Oli kivaa ahkerana vaimokkeilla tänään - siivosin, puleerasin ja putsasin ihan urakalla! Tuli hyvä ja aikaansaanut olo ja parasta, että se hyödyttää jotain muutakin kuin vain mua. :))
Oli kivaa ahkerana vaimokkeilla tänään - siivosin, puleerasin ja putsasin ihan urakalla! Tuli hyvä ja aikaansaanut olo ja parasta, että se hyödyttää jotain muutakin kuin vain mua. :))

Soittikin kyl ihan sopivasti, olin odottanut ko. lehden tarjousta siitä lähtien kun tilauksen viimeksi katkaisin.
Jäin sit keskustelee sen kans myyntityön ihanuuksista, lopuks se vielä totesi että mulle tulee sit laskun mukana kotiin hänen yhteystietonsa, joihin voin soitella jos tahdon jutella lisää, ja että kun hän tulee Jyväskylään niin lupaa ottaa jonkun kummilapsen tai mitä ikinä tahdonkin kaupata