46,900 posts, 2,345 pages, 19,930,440 views
mm. siskon tuparit, mukava baarireissu, näin tuttuja, tutustuin moneen uuteen ihmiseen - joista yhtä en saa mielestäni. Hän, syötävän hyvännäköinen bailaava herrasmies, vietti kanssani ihanan viikonlopun. Mä taidan olla ihastunut -tää kaipaava, vatsanpohjassa kipristelevä, hymyilyttävä tunne ei voi olla muuta

kaks viikkoo olinkii ilman sitä
vähän suunnittelematon päivä, tai siis päivä, jolloin sunnitelmat eivät toteutuneet, ja se ei haitannut, teki ihan hyvää 

En osaa sanoa miksi/mikä.. ehkä onnistunut viikonloppu, vapaat ja kaikki ihana ja kiva mitä on elämässä tiedossa lähiaikoina. Tosi ilonen vaan ja hymy kasvoilla "ei mistään erityisestä" -syystä

illusion, 4.12.2006 16:34:
Huomenna lukeee tiliotteessa: maksettu 05.12. VEROVIRASTO/KAAKKOIS-SUOMI VERONPALAUTUS
+163,08

Kävin kotona kahdella hyppytunnilla tossa aamupäivällä ja unohdin sitten vahingossa puhelimen kotiin. Koulua oli tohon viiteen asti ja tuntuu, että kaikki on yrittäny tavottaa mua. Pari kaveria oli sitten alkanut spekuloimaan, että missä oikein mahdan olla siihen aikaan päivästä (kerroin kyllä toiselle juuri hyppytunnilla, että olen koulussa myöhään, mutta se ei näköjään muistanut). Toinen kaveri oli sitten soittanut siskolleni ja kysynyt, että missä mahdan olla kun en vastaa puhelimeen ja sisko oli ihmetellyt, kun luuli mun olevan tämän kaverin seurassa. Sitten kaveri oli liian vilkkaan mielikuvituksensa avustuksella miettinyt, että mahdankohan olla erään miespuolisen henkilön luona ja kaveri soitti tämän henkilön kanssa asuvalla miehelle, että mahtaakos Laura olla siellä. Tämä oli vastannut kieltävästi, kertonut ettei kyseinen miespuolinen henkilö ollut edes kotona ja miettinyt, että mahdankohan olla autokoulussa, kun hän tiesi veljensä olevan tänään teoriatunnilla. Kaverit olivat todenneet, että kaipa mä sitten olen autokoulussa, kun mua ei näy eikä kuulu
Ja ei, en siis edes ollut autokoulussa