Vaik eka aattelin et mul olis kauhee masis ku perjantai ja yksin enkä pääs minnee.. ni ei nyt ookkaa mikää kauheen olo.. vähäsen mut ei onneks liikaa.. mut nyt ku joku viel soittas mulle ni sit olis ihan
Mä osasin ja onnistuin pitää itseni kurissa ja jättää eiliset setit väliin. Nyt mulla on ennen duunia 2h aikaa tehdä mitä vain hyödyllistä! ...tai jos sitä vaan datailis...
nukkumaan illalla klo 20 ja herätys klo 8 - oon joko tulossa oikeasti vanhaksi tai sitten on vaan viime kuukauden aikana kertynyt liikaa univelkaa*pepsodent*
no, sainpas käytyä aamulenkillä ja kohta kaupungille, huomenna sitten jos menisi pitkästä aikaa salille..
Tutustuin yöllä naapurin poikaan. Hirmu mukava sälli. Harmi ku ne lähtee tosta :( mut parempi myöhään kun ei milloinkaan tuo tutustuminen, ollaanhan me tässä jo lähes 2 vuotta asuttu
..ei kyllä pitänyt kuin mennä macin liikkeeseen kysymään neuvoa mut ulos tulin pari sataa euroa köyhempänä
en kuitenkaan kadu päätöstäni. hieno toi on.
ja ehdin saada yhden lipun zen cafen lokakuun keikalle - viimeisen pari vuotta oon saanut lippupalvelusta kuulla pelkkää "ei oota" mut nyt pääsee fiilistelemään ja "muistelemaan nuoruutta" :D