päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,108,848 views

#19281 • • Taika Guest
kävin lenkillä*jiihaa*
tuli tosin otettua tuntumaa myös tuohon ruohonjuuritasoon - eräällä kapealla polun pätkällä sanoin vähemmän hienovaraisesti eräälle pariskunnalle että "voitteko hiukan väistää" ja samantien makasin maassa..*nauru*teki niin mieli jäädä vain makaamaan siihen maahan loppu päiväksi. toisella kerralla ohitin ne samaiset ihmiset kaatumatta, tosin enemmän tai vähemmän vaatteet sekä iho hiekassa ja sanomatta sanaakaan*iloinen*
UnityF

#19282 • • UnityF joo just se
lämmin, lämmin, lämmin *jiihaa*

ihana aamu ollu, oon saanu siivottuu jo kaiken ja nyt voi chillaa loppupäivän parvekkeella *joo*
Piiuzki

#19283 • • Piiuzki
tänää mennää serenaa *jiihaa*
Fresia

#19284 • • Fresia vähän outo
Oi kun oli kiva viikonloppu *pepsodent* Hyvin väsyttävä kylläkin *poks* Mutta näin vanhoja kavereita ja tapasin erittäin mielenkiintoiselta vaikuttavan pojan *tirsk* Pakko kyllä hommata sen numero jostain ja pyytää jos se vaik lähtis treffeille...*blush*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

daisy

#19285 • • daisy
Tää viikonloppu ja viime viikonloppu *plur*
Kesä *sydän*

--
See tomorrow, Feel today, Say goodbye to yesterday

sale

#19286 • • sale
Kesäisen lämmin keli ja chillailu järvellä*iloinen*
pirpeli

#19287 • • pirpeli
Kiva päivä ollut kera ystävien Alpparissa ja Jussin takapihalla <3

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

bubbelgum

#19288 • • bubbelgum ~sylikissa~
Eilinen päivä ja ilta ja yö. *plur*
Eipä oo pitkään aikaan ollu noin hyvää päivää ja hyvää fiilistä. *hihu*
Tänään sit oliki kyl myös hyvä krapula, mut ei se mitään, kannatti! *joo*

--
Hullu ku pullosta tullu.

vinsku

#19289 • • vinsku huba huba
Olen niin onnellinen että voisin itkeä.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Hyzenthlay

#19290 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Oon onnellinen *plur*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

dubious

#19291 • • dubious ribidim
Hohhoijakkaa... uni alkaa painaa silmää, mutta nyt tuli semmoinen fiilis, että kerrankin mulla on jotain hyvää kirjoitettavaa tähänkin threadiin. Takana todennäköisesti elämäni paras viikonloppu:

Koko homma alkoi perjantaina, kun järkkäilin ravint. Pääkonttorin yksityispuolella oman 26-vee synttärikemutukset, ja paikalle saapui kaiken kaikkiaan lähemmäs sata ihmistä - perhettä, parhaita ystäviä, kavereita, sekä näiden kavereita. Aivan loistavat kemut alkuongelmista (ja DJ:n peruutuksesta) huolimatta, ja kun ajoin kahden aikoihin yöllä kotiin niin hymyilin ihan koko matkan.

Lauantaina olin puolestani auttamassa erästä ystävääni järjestämään tämän äidille 50-vuotisjuhlat, ja ottamassa kuvia ja jeesailemassa tarjoiluiden kanssa. Oli tosi hyvä fiilis kun pystyi olemaan hyvälle ystävälle avuksi. Tämän jälkeen ilta jatkui toisen ystävän tyttökaverin piknikkimeiningeissä Koffin puistossa puolilleöin, ja taas meni automatka hymyten.

Tänään aamusta asti rantalentistä ja sitten Entropyn musiikillisten nautintojen kautta kaverin kanssa Malmin lentokentälle saunomaan.

Jos jokainen viikonloppu olisi tällainen, niin mä varmaan halkeisin onnesta alta kuukauden :)
Jago

#19292 • • Jago un-trained monkee
toi etsin "erilaista" vaimoa juttu oli aika ihq.
hymy nousi huulille mikä on hyvä, koska mä oon aika veen ärsyyntynyt muista jutuista.

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Pätkis

#19293 • • Pätkis Pikkis
Aamuhölkkä klo 06:30-7:30 *iloinen* täytyy kokeilla useamminkin, piristi mukavasti. Mikä parasta, nyt on töiden jälkeen pelkkää vapaa-aikaa kun urheilu on jo hoidettu alta *hymy*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

#19295 • • Annakins Guest
Oli aika kiva viikonloppu Lontoossa *hih*
mariq

#19296 • • mariq
Ihana viikonloppu! *plur*
Ja kesä! *jiihaa*
Ja *sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

UnityF

#19298 • • Edited UnityF joo just se
TUNNEN VAUVAN !!! *super**pihkassa**plur**jiihaa*
siellä se potkii ja pyörii hennosti.. Muutaman viikon päästä toi hento sana on historiaa *hih*

mulla on maaaaailman paras kulta *super**sydän*
ja aurinko paistaa ja aivoton tulee tänä kesänä käymää suomessa *plur*
voiko asiat mennä yhtää paremmin *super**iloinen*
Kanelli

#19300 • • Kanelli kesyttämätön
ai ai. Jotenkin tämä päivä vain on niin upean mahtava. *hihu*

--
...she can be all four seasons in one day.