Rehut ovat hyvässä kasvussa
-
Ihokin alkaa taas näyttämään hyvältä kun talven kuivat ja kylmät säät ohitse
-
Ei enää kauaa niin oon kotona ja ystävien kanssa ja systerin kaa pääsee pyöräilee ympäri lakeuksia ja kotona tekeen askareita, peseen ikkunoita, rentoutuun, käymään saunassa, syömään äipän ja iskän pöperöitä...
Haha, täshän tulee pian vielä kiire kun pitäisi tehdä kämpässä kevätsiivouskin ennen sitä
-
On mulla silti aika hyvä olla. Kaks ja puol viikkoo menee vaikka päällä seisten Onneks on rutkasti töitä sitä ennen ja yks vapaa viikonloppu jolloin pidetään kullan kanssa "parisuhdeviikonloppu" (), eli turha sitten kenenkään kaverin luulla että vastaisimme puhelimeen tai lähtisimme kahville silloin
-
Jee pääsee hemmotteleen itseään ja parisuhdettaan
tää on ollut jos sunnuntaista asti päivän : KESÄ! vihdoinkin aurinkoista, lämmintä ja vihreää
meinas tulla ihan tippa linssiin kun su-ma käytiin seinäjoki-iisalmi-kuopio-kierroksella ja ai että siel on kaunista
*lentelee kuin perhonen*
Tänään on ollu hyvä päivä :) Hyvä fiilis. Kaunis ilma. Lisäksi kävelylenkillä poikettiin Honkkariin, josta sattuikin löytymään just sellasta risuaitaa tohon partsille mitä ollaan etitty ja vielä tosi edullisesti . Ja kohta ruokaa .
uudet juoksukengät ja jumppahousut ja..tyhjä tili*blush*
ja parasta shoppailuseuraa ikinä (jälleen kerran :D )!
kiitos kärsivällisyydestä ja rehellisistä mielipiteistä - ensi kerralla on sitten mun vuoroni olla hiljaa omista jutuistani ja antaa vain hyviä neuvoja