päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,159 views

J Raninen

Posts: 950

#32561 • • J Raninen

Amarie, 12.9.2007 21:18:
Pelattiin bar 68ssa nelisen tuntia star munchkinia. Ihan huippua, pääs kiusaamaan kaikkia. Munchkin on muuten parisuhteen pelastus, pääsee kiusaamaan toista korteilla ja kaikki patoutumat katoaa.

Parhaimmillaanhan se Mussukka on, kun on 4 pelaajaa. Pääsee siis sekottaan jonkun toisenkin parin suhdetta :)
Samu81

Posts: 1,224

#32562 • • Samu81 kokolihaa

Kultakisu, 12.9.2007 17:17:
everything happens for a reason!..

pitäiskö ruveta uskoo ihmeisiin? tänään tapahtu sellast mitä en ois uskonu et tulee koskaan tapahtuu. vai näinköhän mä unta? enen *joo* pikkasen oon otettu. ei oo kuuden vuoden duuni siis mennykkään hukkaan.

kylläpä hyviä työpaikkoja nyt satelee! *hihu*



Kerro kerro ! *hihu*

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

crissy

Posts: 1,958

#32563 • • crissy
MÄ SAIN SEN TYÖPAIKAN!!! ai ihanaaaaaaa!!!!!!! Pääsen pois ravintola-alalta!!!!

vakkariduuni!! ei huolta työstä enää!! Ai että tää kyl on hieno pvä!!
sapeli

Posts: 11,768

#32564 • • sapeli jokukukamikä?

crissy, 13.9.2007 09:30:
MÄ SAIN SEN TYÖPAIKAN!!! ai ihanaaaaaaa!!!!!!! Pääsen pois ravintola-alalta!!!!

vakkariduuni!! ei huolta työstä enää!! Ai että tää kyl on hieno pvä!!



Sitä on alkanut viime aikoina tajuamaan enemmän ja enemmän että hyvä työpaikka on oikeasti aika tärkeä asia *joo* Jos nyt ylipäänsä täytyy töissä käydä, syystä tai toisesta, on kyllä tärkeää että sen (suht ison) osan elämästään käyttää sitten mielekkäässä paikassa missä viihtyy.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mark

Posts: 7,311

#32565 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

sapeli, 13.9.2007 09:55:
Jos nyt ylipäänsä täytyy töissä käydä, syystä tai toisesta, on kyllä tärkeää että sen (suht ison) osan elämästään käyttää sitten mielekkäässä paikassa missä viihtyy.



Joo, "suht ison" eli suurimman osan valveillaoloajasta thru life *poks* Perkele ku on pakko käydä töissä :/

Eli mun pvän :) vois olla et en oo sellasessa paikassa missä viihdyn mut tiedän olevani täällä vaan tasan nii kauan kunnes koulu on valmis *joo*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#32566 • • Annakins Guest
*sydän* James *sydän*

Lupasi soittaa eilen ja ihmettelin kun mitään ei kuulunut. Negistelytyyliini olin jo vakuuttunut, että se oli unohtanut mikä päivä on. Äsken tuli meili eikä se mitään ollu unohtanu, liittymä oli vaan irtisanottu päivää aikasemmin.

Päivän :( on se, et se muuttaa tänään Keniaan *uuh* Tosin, lähempänä se melkein on ku Kalifornia, mut yhteydenpito vaikeampaa.
crissy

Posts: 1,958

#32567 • • crissy

sapeli, 13.9.2007 09:55:
---
crissy, 13.9.2007 09:30:
MÄ SAIN SEN TYÖPAIKAN!!! ai ihanaaaaaaa!!!!!!! Pääsen pois ravintola-alalta!!!!

vakkariduuni!! ei huolta työstä enää!! Ai että tää kyl on hieno pvä!!

---


Sitä on alkanut viime aikoina tajuamaan enemmän ja enemmän että hyvä työpaikka on oikeasti aika tärkeä asia *joo* Jos nyt ylipäänsä täytyy töissä käydä, syystä tai toisesta, on kyllä tärkeää että sen (suht ison) osan elämästään käyttää sitten mielekkäässä paikassa missä viihtyy.



Se et töissä on kivaa olla on ihan helvetin tärkeetä! Vaikka mulla pienenee tuntipalkka vajaalla eurolla ja tunnit vähentyy nii silti kirkuen vaihdan paikka.

työajat on huomattavasti mielekkäämmät! pääsen himaan viim. 19.30 ku nykyises paikas himas oot viim. 01.00. Mutta Työkaverit tuol nykyises paikas on ihan huiput! Niit tulee kyl ikävä..

Mu mun pätkätyöt loppui tähän.Siitä oon niin helvetin onnellinen!
Jago

Posts: 4,039

#32568 • • Jago un-trained monkee
oih ku se kissa on taas niin lutunen*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#32569 • • sapeli jokukukamikä?

Jago, 13.9.2007 10:39:
oih ku se kissa on taas niin lutunen*plur*



se nyt taas vähän mököttää mulle ku se säikähti aamulla... oli tulossa taas purasemaan nenää ja mä taas säpsähdin hereille kun kuulin sen suun aukeavan *nauru* rassu tais säikähtää enemmän ku minä *tirsk*

voi meiän aattua *hellokitty* *purr*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

RiD

Posts: 2,817

#32570 • • RiD Nukemi
28.s päivä alkaa ansaittu kesäloma.

--
*super* *possu*

hemuz

Posts: 2,178

#32571 • • hemuz kätevä emäntä

RiD, 13.9.2007 10:45:
28.s päivä alkaa ansaittu kesäloma.



Mä kun luulin, että mulla oli myöhään kesäloma. Loppu just maanantaina :D
Amarie

Posts: 261

#32572 • • Amarie täysipäiväinen lusmu

J Raninen, 13.9.2007 09:01:
---
Amarie, 12.9.2007 21:18:
Pelattiin bar 68ssa nelisen tuntia star munchkinia. Ihan huippua, pääs kiusaamaan kaikkia. Munchkin on muuten parisuhteen pelastus, pääsee kiusaamaan toista korteilla ja kaikki patoutumat katoaa.

---
Parhaimmillaanhan se Mussukka on, kun on 4 pelaajaa. Pääsee siis sekottaan jonkun toisenkin parin suhdetta :)


Joo, meitä tais olla kuus, tosin oltiin heilani kanssa ainut pariskunta. :>

--
In her eyes I see the sky.

Avatar
#32573 • • Equalizer Guest
tuli työpaikkatarjous espanjasta;D
Tarsu

Posts: 2,449

#32574 • • Tarsu

crissy, Mu mun pätkätyöt loppui tähän.Siitä oon niin helvetin onnellinen!



oikein helvetin isot onnittelut!
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

jeesboks

Posts: 4,064

#32575 • • jeesboks p u p u
Hauska aamu kun ääniteltiin kaverin kanssa koulun studios radiomainos harjoitusta *tirsk*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Mellu-

Posts: 4,006

#32577 • • Mellu-

RiD, 13.9.2007 10:45:
28.s päivä alkaa ansaittu kesäloma.



häh.. eihä sul mitää lomaa pitäny olla O_O

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

tiiplis

Posts: 1,043

#32578 • • tiiplis also available in sober
Duunipäivä kohta ohi *aplodit* Eikä toi pelkäämäni flunssa vissiin uskalla tullakaan, kiskoin eilen atshii-nuhahunajaa niin vissiin pöpöt pelästyi *pahis*

--
italia litania nainati lailati

Mellu-

Posts: 4,006

#32579 • • Mellu-

tiiplis, 13.9.2007 15:54:
Duunipäivä kohta ohi *aplodit* Eikä toi pelkäämäni flunssa vissiin uskalla tullakaan, kiskoin eilen atshii-nuhahunajaa niin vissiin pöpöt pelästyi *pahis*



otit mitä?? *lmao* hahaha flunssaa ei joo tueta *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

tiiplis

Posts: 1,043

#32580 • • tiiplis also available in sober

Mellu-, 13.9.2007 15:58:
---
otit mitä?? *lmao* hahaha flunssaa ei joo tueta *dissaa*



Atshii-nimistä hunajaa joka on tarkoitettu nuhan häätämiseen *huspois* Hunajassa on mentholia ja eukalyptusta jotka muikeasti pääsee valloilleen kun hunajaa laitta lämpimään teehen. Vörkkii myös raakana *nauru*

--
italia litania nainati lailati