Herranjumala minkä konsertin Depeche Mode heitti eilen Olen ihan tohkeissani vieläkin! Saatiin sitten eturivin paikatkin ja luoja.. mikä ääni!! Mikä kokemus!! Mikä fiilis!!
Lisää töihin liittyvää reissaamista tiedossa :)
Huhtikuussa tuleekin nähtyä vain Venetsia, Bethesda ja Cambridge. Toukokuussa huvittelemaan New Yorkiin ja sieltä töihin San Joseen.
Jeejee!
Mulla ei oo yhtään krapula! Itseasiassa heti kun pääsi töihin, pistin napit korviin ja gms:n soimaan ja nyt on vaan niin loistava olo, ettei mitään rotii!
Ihana iloinen yllätys tipahti postiluukusta tänään!!!! Ihanaa kun voi tällainen asia tuntua niin pirun hyvältä!! Ilon kyynel ihan tipahti..
•
•
wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Fiilistelin koko aamun ABBAa ja nyt mulla on tosi keväinen olo (harmi tietenkin, ettei ilma ole ihan sen mukainen). Ja mä olen etuajassa koululla. Jännittävää.
Aurinko paistaa Meen töiden jälkeen ostamaan multaa ja siemeniä. Sitten laitan persiljaa, basilikaa, ruoho-sipulia ja kukkia kasvamaan Sitten illalla meen vielä kuntosalille*pullistel*
Tää on varmaan äiti? :) Anteeks, mie vähän tirskahdin, kun tuo on ihan virallinen lyhenne ainakin nuoriso-ohjaajien keskuudessa maahanmuuttajasta*tirsk*
Oli kiva pyöräillä töistä himaan, aurinko paistaa ja rupes olemaan jo pikkaisen lämminki (mahtokohan johtua vain fillarin runttaamisesta johtuva lämpö)
Näin pitkästä aikaa vanhan tutun
Löysin uudet farkut.. Ja JOPA ihan uuden tuoksunkin, näin kuuden vuoden jälkeen Aiva ihana tuoksu musta lähtee nyt koko ajan