päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,634,397 views

Ober

Posts: 587

#16901 • • Ober Dog shit taco
On vaaan pirun siisti kesänen fiilis vaik pihal onki lunta \o_ vois rupee kaivaa bikineit esiin
Late

Posts: 3,441

#16902 • • Late team Lasse
Olin sunnuntaina ekaa kertaa lautailemassa ja tänään oli eka päivä että pääsin rinteen alas kaatumatta. Eilinen lepo tais auttaa. *jiihaa*


maailman paras "hiihtoloma" *hihu*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#16903 • • Hitchhiker

Miksan, 8.3.2006 17:45:
---
Hitchhiker, 8.3.2006 16:59:
---

Toi pyöräily on vähän samantyyppinen laji ku curling, oikeestaan helvetin tylsää mut silti pirun mielenkiintosta ja jää aina ruudun ääree tuijottelee*Nauru*


Mut sit taas fillarointi voi olla paljon tapahtumarikkaampaa kuin cuirling (vaik sitäkin tulee jumitettuu töllöstä ja jännitettyä), kaatumiset, mäkikirit, loppukirit ja muut lajiin liittyvät ajon aikaiset tapahtumat tekee siitä sen ykkös urheilulajin josta ite pidän *hymy*
äm

Posts: 2,376

#16904 • • äm
Kuumetta ekaa kertaa kahdeksaan vuoteen! *plur*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Charlotte

Posts: 303

#16907 • • Edited Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Mulla on tänään "melkein" nimpparit ruotsalaisen almanakan mukaan. Nimi kirjoitetaan eri tavalla, mutta lausutaan samalla tavalla. Kai siis voin juhlia nimppareita nyt, kun sen lähemmäks en nimppareita pääse? *joo*
Ai niin, Hyvää naistenpäivää kaikille naisille! Kulta toi mulle tänään ruusuja*plur**sydän*Ihanaa olla nainen (lukuunottamatta hilloviikkoja ja kyykkypissausta*tirsk*)!!!
pululu

Posts: 1,102

#16908 • • pululu .jemmutti.
isi kävi kylässä! oli kiva jutella pitkästä aikaa kunnolla "isä-tytär-juttuja".

on se vaan niin mualiman paras isi *plur*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

Nectarine

Posts: 475

#16909 • • Nectarine Rouva T

Charlotte, 8.3.2006 21:59:
Kulta toi mulle tänään ruusuja*plur**sydän*



*kateushymiö* *hmph* oma siippa sentään muisti tänään onnitella naistenpäivänjohdosta (toisin kun viime vuonna).. ens vuonna saan varmaan jo kortinkin *hih* ja sitä seuraavana ruusut *nauru*

--
Prinsessa Ruusunen

Unik

Posts: 4,117

#16910 • • Unik
"Tilaa jo se taksi..."
Piider

Posts: 376

#16911 • • Piider Höpönpöppöö
Ryntäsin äsken hirveällä kiireellä bussipysäkille. Sitten vähän aikaa odottelin siinä ja mietin, että missä se dösä viipyy. Sitten vihdoin ja viimein tajusin, että nythän on kuljetusalan lakko ! Aika pahasti repesin siinä pysäkillä ! *nauru*
jeesboks

Posts: 4,064

#16912 • • jeesboks p u p u
Kävin moikkaamassaa yhtä kivaa töissään viime yönä *hihu* Oli kiva nähä pitkästä aikaa. Kohta sitä saakin seurailla telkusta.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

John

Posts: 1,384

#16914 • • John Lauma
Viikon viimeinen työpäivä, eli huomenna saa nukkua niin pitkään kuin haluaa!*hihu*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Sssan*

Posts: 651

#16915 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Rakkaani tuli takas kotiin *hihu* nyt on niin rakastunut ja kokonainen olo! *huoh*

Ja sekin vielä että huomenna on vapaapäivä!!

*plur*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Mandex

Posts: 296

#16917 • • Mandex
kokeet loppu kuukaudeks ihanaa!!!
Avatar
#16918 • • polve Guest
Tänään risteilemään :)
Ober

Posts: 587

#16919 • • Edited Ober Dog shit taco

as, 9.3.2006 08:35:
---
Ober, 8.3.2006 18:08:
On vaaan pirun siisti kesänen fiilis vaik pihal onki lunta o_ vois rupee kaivaa bikineit esiin

---


Mä haluun nähä _SUT_ bikineissä!




I
;)3--<
I
Avatar
#16920 • • Marianne Guest
kerranki pääsi aikaseen töistä ja ehtii nauttimaan auringosta *plur*