jalat vieläkin ihan hellinä eilisestä kävelymatkasta keskustasta mukkulaan, mut silti hyvä olo ku oon saanu purettua kaiken ja alottaa uuden aikajakson ilman valehtelijoita. :)
Olin tänään kattomassa tyttöystävän wanhoja ja aijjaaaiii miten nätti hän oli. Oikeesti saan olla vitullisen onnellinen mikä paketti mulle ollaan suotu<3 *ihguplur*
hahaha päivän ehdoton :) = menin tokmannille ostamaan taulukoukkuja.. no ostin pussillisen niitä.. ja ihan VAHINGOSSA (oikeesti) kävelin kahvikippohyllyn ohi ja naureskelin ku teki kauheesti mieli ostaa sellai valkoi kahvikuppi tonille missä lukee mustalla "orja" sain kuiteskin pidettyä kahvikuppi-pakkomielteeni kurissa ja jatkoin 2m eteenpäin.. hih.. no sitte siin oli eurolla sellasia ihania kahvikuppeja missä oli palloja mun oli pakko ostaa sellaset
mukaan tarttui kolme valkosita kuppia joissa yhdessä oli vihreitä ja sinisiä palloja, yksi missä oli punaisia,keltaisia ja oransseja palloja sekä sellainen missä oli pinkkejä ja vaaleenpunaisia palloja
Ober, 17.2.2006 13:09:
Olin tänään kattomassa tyttöystävän wanhoja ja aijjaaaiii miten nätti hän oli. Oikeesti saan olla vitullisen onnellinen mikä paketti mulle ollaan suotu<3 *ihguplur*
Tuo on kyllä aina mukavaa huomata, täällä sitä tapahtuu lähinnä päivittäin.
Kyllä varmaan koko alkuvuoden :) on että eräs marsumme kävi lääkärissä ja siltä poistettiin paise poskesta. 2vk:n pakkosyöttö ruiskulla lähenee loppuaan. Jos tuosta ei olisi tervehtynyt niin olisi kärsimysten lopettamiseksi ollut nukutus seuraava vaihtoehto.
Ensin ahdisti ihan vietävästi, sitte kävin rauhassa kaupassa ja kotiin tullessa pankilta tuli muistutus...että kaksi suurinta laskua saa tässä kuussa jättää maksamatta!!!
Ui helvetti nää viimeset kaksi päivää on olleet jotain niin parasta taas! Kuinka onnellinen ihminen voi olla? Aika hiton!!! Nyt on kyl haikee fiiwis, kun on ohi toi biletysrundi, mutta toisaalta oon onnellinen, että otin taas kaiken mahdollisen irti! Kyllä mä osaan.