Tuli töistä tekstari ettei huomen oo töitä Oishan se rahakin ihan muksaa, mut kun muutenkin viel vähän kipee olo ni ihan hyvä ettei tarvi sit ite pähkäillä et ilmoittautuuko sairaaks vai yrittääkö tsemppaa ja kärsiä töissä...
Oli paras viikonloppu tähän asti. Paljon hyviä kavereita, paljon sähellystä ja ihan vitun hauskaa. Mutta miten voi yhden ainoan ihmisen näkeminen tuntemaan siltä että jaksaa taas elää ½-vuotta pelkästään siksi että näki sen kyseisen henkilön...
Kummipoika 3,5 v: "Toi on ihan tavallinen lohikäärme. Sit toi on tavallinen mörkö, niinku muumeissa on ja meidän kaapissa. Mut toi ei oo, se on pelottava"
Piristi kyl aika tavalla tämä keskustelu Monsterit Oy:stä
Eilinen :) tänään en ole aivan samaa mieltä eilisen alkoholin käyttöni kanssa, mutta hauskaa oli. Olin jatkojen kiintiötyttö. Pientä maanisuutta oli havaittavissa illan mittaan -> kiipeilin ihmisten päällä jossain vaiheessa ja olin kuulemaa jossain vaiheessa pelottava. Hih. Olin niin älyttömän hauskaa:)) Tänään sitten nukuin vain ja edelleenkään ei pysty syömään kunnolla mitään kiinteetä. Mutta ei haittaa koska eilinen on hyvässä muistissa:)
...Luultavasti 100x parempaa duunia kuin istua joka päivä 6 tuntia puhelimessa ja kaupitella ihmisille uusia liittymiä ja vielä hurjalla 4.16 euron tuntiliksalla. Wiuuuuh. Kaksi viikkoa sitä puhelinmyyntiäkin kesti. Hullua, iiiiihan hullua.