Uskomattoman hyvin onnistunut viikonloppu Fiilikset koko ajan katossa, hyviä ystäviä koko ajan lähellä, parhaat tanssifiilikset pitkään aikaan (no, illujen jälkeen ), ja keskustelut jotka antoivat kaikille paljon
+ kuuntelen pitkästä aikaa .hack//SIGN:in soundtrackia ja tuli kivasti mieleen toissa kesä, utena-animen katsominen, diablo kakkosen pelaaminen ja mun klubbarissa-olon alkuajat just semmosia tiettyjä fiiliksiä ekasta kesästä kotosuomessa moneen vuoteen, tiettyjä mielikuvia siitä kuinka valo tuli tähän huoneeseen missä oon pari vuotta nyt asustellut niistä laiskoista päivistä kun kävelin pölyisillä mutta lämpimillä helsingin kaduilla ja vain katselin sitä kaikkea kuin ekaa kertaa, ja annoin elämän valua uuteen uomaan omaa tahtiaan
Ehkä elämä alkaa nyt taas valumaan uuteen, erilaiseen uomaan kun on uusi asunto luvassa piakkoin... Vähän aavistelen että elämässä voi jotkin muutkin asiat olla muutoksen kynnyksellä seuraavien kuukausien aikana
Pitäis mennä nukkuun, et jaksais lähtee huomenna kyseleen lentojen hintoja kentältä. Mut ei saa unta kun on niin täpinöissään.
Uih :)
Kääks :)
Että osaakin olla hyvä mieli, vaikka onnistuin polttaan kättäni duunissa taas. Vetäsin pressokoneesta kiehuvat vedet kädelle. Soitto turvaan ja sieltä sain rasvaa siihen. Taidan olla niiden kantis. Noin kerran viikossa telon itseäni ja joudun soittaan sinne :D
Ja vähänkö oli kiva päivä töissä :)
Että osaakin asiat joskus mennä hyvinkin. Ei pitäis nyt tuudittautua siihen uskoon taas, et kaikki on ihan hyvin...
Mut saanhan minäkin vähän aikaa hymyillä ja olla onnellinen, saanhan?
Pian pääse edes vähäksi ajaksi pois Suomesta :)
Pian on mun synttärit ja Suvi-Tuuli lupas muistaa mua :D
Viime yönä nukuin piiiiitkään ja hartaasti (siis su-ma välinen yö). Nukahdin joskus 23 jälkeen ja tänään/eilen heräsin iltapäiväl tos n.14.30-15. Maistui uni.
Nyt voisin lähtee hipsailemaan ulos koiran kanssa.