Puhelinhaastattelija tässä päivää! Leppoisan tuntuista hommaa, erittäin joustavat työajat - mikäs siinä noita tehdessä sillä välin kun "oikean työpaikan" haku päällä Ja saan just uudeksvuodeks ekan tilinkin
kiltti ihana opettaja, joka antoi mulle armonaikaa vielä ensi vkonkin tehdä tuota helvetillistä viestinnän harkkatyötä! jee pääsee bileisiin ilman morkkista! :D
Eilen neljä koetta takasin; äikkä kiitettävä, ruåtti kiitettävä, matsku kiitettävä ja ET kiitettävä -plus sen verran iso plussa extra esseestä, että hjuwat zäänssit tokarin kybään. Tulipa taas viksu fiiwis.
Ja sit tän päivän "xD": aamulla Sentissä kysyin joltain äijältä, että tietäiskö hän mistä päin löytyisi posti lähistöltä ja äijä siihen, että on vain koulussa täällä. Sanoin, että radan toisella puolella sitä ithekin opiskellaan, et kyllä sitä pitäisi paikasta jotain tietää ja siinä poika sitten kysyi kävelläänkö samaa matkaa helvettiin. Kun sitten tiet erosivat niin minä kilttinä tyttönä moikkasin kivaa poikaa. Sitten se virhe, eli poika pysäytti hyvin alkaneen pakomatkani ja ojensi numeronsa pyytäen soittelemaan jos tekee mieli. ... ... ... ... ... MIKSI?!
Sain ostettua hyyyviin harvinaisen (tai ainakin hyyyviin vaikean löytää) dvd-kokoelman netistä!!! Vielä ku sais varmistuksen siitä että se dvd oikeasti tulee perille ja ajoissa..
Todella mukava ilta. Olin musavisassa ja oma joukkue tuli kuudenneksi kuudestatoista ja kavereiden joukkue voitti. Lopuksi pelailtiin korttii ja oltiin vaan.