Sain kalastettua itselleni torstaiksi haastattelun tänhetkiseen koulutukseeni liittyvää työharjottelupaikkaa varten paikasta, joka on ollut mulle alusta asti se ykkösvaihtoehto tohon työharjottelun suorittamiseen. Kaikenlisäks se puhelu jo pelkästään kuulosti aika lupaavalta ja voin aika luottavaisin mielin mennä sinne varsinaiseen haastatteluun*iloinen*
Allekirjoittanut vinee "päivän :(":ssa tänä aamuna:
Oon jo valmiiks murheen murtama mun huonoista koearvosanoista, jotka tosin saan tietää vasta yhdeltä. Mut ei vara venettä kaada, kandee olla pienet odotukset, niin ei ainakaa pety.
Kävin äsken naprapaatilla. Syy mun selkävaivoihin on solmussa olevat rintalihakset Hoidoksi riittää toi äskönen hoitokäynti ja muutamat venytykset päivässä, sekä tarkituskäynti kahden viikon päästä
Viimeinkin selvyys, mikä mun selkää vaivaa ja viimeinkin saan hoitoa siihen
Päätin ihan mielenkiinnosta mennä poikkeemaan eräässä optikkaliikkeessä, josta tilasin liilat piilarit pari-kolme viikkoa sit, et oiskohan ne jo tullu ku ei oo mitään infoo tullu ja et kauan niissä yleensä menee.. Noooh, hetki takahuoneessa ja piilarit käteen Kotiin sovittaa ja volá.. Ihan eri ihminen kattelee peilistä takas.
Lamppua en vielä ostanut vaikka muutaman ehdokkaan löysinkin. Mutta mukaan tarttui naulakko ja bambuverho keittiön ja olkkarin väliseen oveen :) Pitäis vaan päättää kummalle puolelle sen ripustaa, pitäis olla joku pitelemässä sitä niin voisin katsella vähän kauempaa että kummoselta näyttää.
Kaikkein ihaninta se, että olin pari tuntia erään rakkaan ystävän luona ja juttelimme pitkästä aikaa vähän "syvällisempiä". Tuli taas molemmille niin hyvä olo ja itsekin sai omia ajatuksiaan selkeytettyä. Jaa, mulla taitaa olla jotkut keskusteluviikot meneillään =P
•
•
Hippo At the edge of sanity but not insanity
Jesh. Selvisi vihdoin, jotta on vloppuvapaa silloin kun Infected Mushroom on Suomessa. Whosaa! Pääsis jopa Markus Schulziakin kuuntelemaan...
söpö vaaleanpunainen, saa ajokorttini näyttämään feikiltä.
ei sillä ettei se muutenki ois vähän epäilyttävä esine mun omistuksessani..
pitkällisen ähellyksen tuloksena sain jopa kaikki
kortit mahtumaan sinne niin,
että se suostuu ehkä pysymään kiinni.
ei paljoa rahaa siis tähän suuntaan,
vaikka kympitkin sopii kyllä väriin hirveen kivasti :D