päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,087,736 views

nomic

#12342 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
kaverin kanssa tuli puhuttua puhelimessa sika kauan!
asiasta päivän :) -tekee sen, että tää on ensimmäinen todella hyvä ystävä, ja on vieläkin.

sai taas nauraa niin että nyt päätä särkee *hmph* ... *lmao*

huh kun piristi! =)
Karvinen

#12343 • • Karvinen SekaiSin MariSta
ihan just loppuu duuni *plur* *jiihaa* ehti tulla jo tylsää...

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Verano

#12344 • • Edited Verano Merituuli
Allekirjoitin tänään vuokrasopimuksen. Nyt asia on siis virallinen ja voi riemuita täysin rinnoin. Reilun viikon päästä pääsen muuttelemaan, virallisesti kämppä on mun ens kuun alusta. Rapussa ei tosiaan ole hissiä, ja kämppä on viidennessä kerroksessa. Käyn kuitenkin juttelemassa maanantaina firman kanssa, joka on myös samassa rapussa vuokralaisena. Mun rapun vieressä kun menee hissi, eli olisi mahdollisuus viedä muuttokamat sillä hissillä ylös ja heidän tilojensa kautta omaan rappuun. Helpottaisi kummasti muuttourakkaa! Voi myös olla, että kun ko. firma muuttaa vuodenvaihteen jälkeen pois niin tuota samaista hissiä voi alkaa käyttää muutenkin.

Aluksi mun oli tarkoitus muuttaa yksi kerros ylemmäs samanlaiseen huoneistoon, mutta nyt muutan alempaan ja yksi suuri plussa on se, että siinä on puulaminaattilattiat, toisessa kuin olisi ollut harmaa muovimatto..

Kämppä on tosiaan keskustassa, isompi ja halvempi kuin nykyinen. Lisäksi samassa rapussa on vain kaksi asuntoa, siinä toisessa asuu frendin sisko eli saapi rauhassa elellä.

Nyt pitää vaan sitten heittää 1/3 tavaroista roskiin, 1/3 kirpparille ja loput pakata ja kantaa uuteen kämppään. Sinne on hankittava paljon kaappeja (sekä vaate- että keittiönkaappeja ja vessaan tarttee kans lisää säilytystilaa), koska niitä on todella vähän. Muutenkin joutuu/ saa miettii kuinka sen sisustan. Pitäs täs päättää otanko sinne tuon siskon kulmasohvan plus siltä yhen sängyn vai sitten sen sängyn sekä oman nykyisen vuodesohvani. Sinne kun ei viitti kannella ihan turhanpäiten mitään kulmasohvia.

Voi kun olen iloinen =)
Kolera

#12345 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
housujen ylin nappi kiinni koko työpäivän. Tainnu olla viimeeks yhen päivän kii putkee joku vuos kaks sitte *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Lyylikki

#12346 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Siivoaminen on yllättävän kivaa. Sain aloitettua ikuisuusprojektin "The Vaatehuone siistiksi".

Ihan tässä mielikin puhdistautuu samalla *joo*
Muhvi-

#12347 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!
Tänään on poikaystäväpäivä! *jiihaa**pihkassa**jiihaa*

*blush*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Lyylikki

#12348 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Siivoan edelleen. Hauskaa kattella vanhoja valokuvia yms. Löysin mm. HiFi lehtiä vuodelta -99. Olivat aika kaameen näkösiä ja taidettiin jotan höpistä MP3-soittimien tulemisesta tms.

Noh. Asiahan on niin, että totesin, että mulla on enää yksi rööki jäljellä. Mietin, että jaksaisinko kävellä/pyöräillä Rantatien Essolle. Autolla en sentään uskalla, kun olen ottanut muutaman napanderin.

Kävin siinä läpi yhtä laatikkoa (toin sen porukoilta muutama kuukausi sitten) ja sieltä löytyi [iso]avaamaton[/iso] tupakka-aski. Jee. Ei tarvitse lähteä metsästämään tupakkaa mistään. Suitsetaminen kahjustab tervist, mutta iloinen olen silti.

Joskin nyt ehkä vimoselle röökille ja sitten pää tyynyyn, niin jaksaa huomennakin.
#12349 • • Hra. Jenkins Guest

Lyylikki, 13.8.2005 02:09:
Siivoan edelleen. Hauskaa kattella vanhoja valokuvia yms. Löysin mm. HiFi lehtiä vuodelta -99. Olivat aika kaameen näkösiä ja taidettiin jotan höpistä MP3-soittimien tulemisesta tms.

Noh. Asiahan on niin, että totesin, että mulla on enää yksi rööki jäljellä. Mietin, että jaksaisinko kävellä/pyöräillä Rantatien Essolle. Autolla en sentään uskalla, kun olen ottanut muutaman napanderin.

Kävin siinä läpi yhtä laatikkoa (toin sen porukoilta muutama kuukausi sitten) ja sieltä löytyi [iso]avaamaton[/iso] tupakka-aski. Jee. Ei tarvitse lähteä metsästämään tupakkaa mistään. Suitsetaminen kahjustab tervist, mutta iloinen olen silti.

Joskin nyt ehkä vimoselle röökille ja sitten pää tyynyyn, niin jaksaa huomennakin.

voi
Unik

#12350 • • Unik
Damn! Today was a good day *iloinen*
a-j

#12352 • • a-j
tässä teebeetä kuunnellessa alkaa jo innostua illan koneistosta *jiihaa* *iloinen*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Mandex

#12353 • • Mandex
Bussikuski eksyi reitiltä viime yönä, kun olin tulossa baarista...*hih*
Huvittavaa,kun yhtäkkiä kaikki bussissa "heräs" kysymykseen: "missä helvetissä me ollaan?"
No loppu hyvin kaikki hyvin,takasin löydettiin...
Kunniaan tietyöt ja bussireitin muutokset, hiphei!!
Hauskaa oli...
sapeli

#12354 • • sapeli jokukukamikä?
Aamut *plur*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KooKie

#12355 • • KooKie aka. Petress Pan
Viime yö. *plur* Zenni *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

pululu

#12356 • • pululu .jemmutti.
pomo sanoi eilen yhtäkkii vaan et "pidä huominen vapaata ku on varmaan hissuu ton maratonin takia"

oki! *iloinen*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

asdf

#12357 • • asdf
Viime ilta oli kyl jotain parasta aikoihin! Kiitos KooKie *sydän*
Marcus Maison

#12358 • • Marcus Maison Armada Music
Viikon viettanyt taas Kiinassa ja elama hymyilee. DJ-Keikkaa ja bisneksia riittaa seka tyttoystavan kanssa muutettu yhteen hienoon asuntoon, niin eipa voi valittaa. Toivottavasti kaikki vain jatkuu samaan rataan. :)
Supersonicways

#12359 • • Supersonicways
Sain haluamani duunipaikan*aplodit*

--
There are reasons for things that a casual observer might not understand.