Pääsisköhän siivel mukaan.. edelliskerrast on jo pari vuotta. Niin kivaa tuo! Vaiks kyl ku exä ajo kahtasataa niin hiukka hirvitti et tästä ku päästäs kädet irti.
tänäänki valitsin baari-illan sijasta 150km/h ja lahden motarin!! jes! oon ihan koukus. tarttis hankkii oma pyörä. rahoittaja-halukkaita?? anyone?
Näyttääpäs niin nätiltä säältä että ehkä jopa uskaltaisin lähteä pyöräilemään POPpiksellani. Tuuli ehkä vähäsen mietityttää kun tulee niin herkästi korvat kipeiksi. Mut Saksanreissun aikana tuli niin paljon lisää painoa että jotain on asialle tehtävä. Lähden siis kuntoilemaan. Heti kun jaksan. Lähden kyllä. Varmasti. Ainakin kioskille ostamaan tupakkaa
Joo, matot pesty.... ...tai siis ostin kahdelle kaverille (tyttölöitä) korillisen kaljaa ni ne pesi mun matot ja mie vaan katselin kädet taskussa vierestä... ...joskus tulee niitä hetkiä kun minä tykkään olla mies...
Mukava ja leppoisa aurinkoinen sunnuntaipäivä Helsingissä kamujen kanssa . Sunnuntaiks pitäis olla aina jotain kivaa ohjelmaa , se on muuten niin tylsä päivä .
Tänään äipän ja isin hoiviin Vaasaan... pikäst aikaa näkee vaasalaisiakin kavereita saa nähä miten nekin on muuttuneet
Kulta tosin jää tänne mikä on päivän ja oikeestaan yli viikon :(. No saapahan sekin hetken mennä omia menojaan ja olla miten on ettei ole minua siinä ärsyttämässä sitä