Mä en tiedän mihin tää kuuluis mut mua hävettää..ja mul on hyvä fiilis samaan aikaan...ja...ei ei...mä en osaa sanoo muutakun et MAMA!!! onneks näit koulun lopetus päivii on vaan yks vuodessa
Jos poliisit tulee pian (ja on tällä kertaa vähän mukavampia), syyllinen saadaan kohta kiinni!
En meinaa pysyä housuissani!
Herää silti kysymys, että miten mulla menee nykyään kaikki lauantai-illat sheriffien seurassa
Edit jokin aika myöhemmin:
äm: (ja on tällä kertaa vähän mukavampia)
En oo ikinä eläessäni tavannut noin asiallista (siviili)poliisia!
Kuvitelkaa pahin mahdollinen prätkäjengi-gangsteri ja antakaa sille poliisin valtuudet. Se on siinä. Bootsit, pilotti, mursuviikset...
Parin tunnin varoitusajalla tuli lähdettyä tuuraamaan kaveria yhdelle keikalle ja nettosin siitä ilmaisen lounaan plus reilu parikymmentä euroa. Ei käväissyt lähtiessä mielessäkään, että siitä voisi saada jotain muuta kuin vähän hikeä pintaan.
oli kyl niin maan prkeleen kiire, mut menipähän aika nopeesti.
mulla on kolo sormessa pullojen avaamisesta ja jalat hellänä ku oon kävellyt almost 24h putkeen korkokengillä, mut silti mua ei harmita yhtään koska mä selvisin. :)
se poika ei tullut.... :( mutta löysin uuden, vielä kivemman. =) =) =)
Pääsen duunihaastatteluun just ennen Barcan matkaa :D. Jos se menee hyvin, niin pääsen koulutustani vastaavaan duuniin superkivojen ihmisten kanssa. Jos se ei mee hyvin tai en muuten saa paikkaa, niin en menetä siltikään mitään, vaan keskityn kouluun :D.
Viikonloppu oli varsin miellyttävä
Ja tänään saan toivottavasti jo murun kotiin, päästään sitten ehkä keskiviikkona aloittamaan yhteistä työmatkataivalta :D