päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,623,726 views

Avatar
#11041 • • Edited trusti Guest
puolustusvoimilta tuli kirje että mut ylennetään korpraaliksi..

"jee"

ei kehtaa sitten enää ryhtyä reservinkieltäytyjäksi kun on kerta ylennettykin :)
Avatar
#11042 • • Edited hyperventilaatio Guest
Ostin kaverilta halvalla todella hyvän dvd-soittimen. *hymy*
NiMo

Posts: 483

#11043 • • NiMo PolkkaPuppe
työpäivä meni ihan noin hups vaan.. *nauru* ja muutenkin oli ihan ok päivä *joo*

--
*pahis* Do not attempt to leave the dancefloor *pahis*

KooKie

Posts: 4,338

#11044 • • KooKie aka. Petress Pan
Kamuiltaki koulu loppunut ja nyt meillä juhlitaan *aplodit*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Apo

Posts: 1,574

#11046 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

trusti, 2.6.2005 15:36:
ei kehtaa sitten enää ryhtyä reservinkieltäytyjäksi kun on kerta ylennettykin :)



... jotkut oppii kerralla ja toisten pitää harjoitella monta kertaa *nauru*
Avatar
#11047 • • HRDance Guest
Hyvitystä Saunalahden mokailusta! 2.8 asti nettinopeus on 8Mbit *jiihaa*
AnssiV

Posts: 1,798

#11048 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus

aapee, 1.6.2005 17:30:
Olipa töissä niin löysä päivä sitten että ei vielä koskaan minun kahden vuoden rekkailu-urani aikana.
Amusella olisi pitänyt lähteä Hankoon jakamaan n.20 eri paikkaan tavaraa mutta totesin siinä aamulla sitten että autossa oli tasonostin paskana... ...ja eiku Lohjalle Scanialle ja korjauksessa meni koko päivä kun vikaa ei meinannut rueta löytymään... ..meni muutama kuppi kaakaota, onnex sekin ilmaista.*hihu*



Nooh,tänään pääsin tuolla samaisella autolla Hankoon asti ja sain käytyä viemässä tavaraa n. 20 paikkaan kunnes auto sitten pääkadulla (Esplanadi) päätti sylkäistä moottoriöljyt pitkin katua... ..noh, kun rekassa on hieman enemmän koneessä sitä öljyä niin eihän ne merkkivalot heti syty vaan kerkesin ajaa n. kilsan ennenku huomasin että jotain on vialla. Kurvasin kylmäaseman pihaan, vitutuspäissäni soitin pomolle tapahtuneesta ja painuin syömään. Kun tulin takasin autolle ja sain kipattua kopin nurin niin kappas kappas, koppalakithan ne päräytti paikalle.. ..tulivat ottamaan tietoja ylös ja kertomaan että palokunta on siellä kilsan päässä siivoamassa auton aikaansaannoksia ja autoa seurannutta öljyvanaa... ...että, lyhykäisyydessään sain sitten Hangon poliisin ja palokunnan liikkeelle tolleen "työn ohessa"... ...ai niin, koko päivän paistoi aurinko joten mitäs siinä sitten, otin tietysti kolme palkallista tuntia aurinkoa hinausautoa odotellessa...*nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#11049 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Vielä 32 tukikuukautta käytettävissä. Ei siis mitään paniikkia tukien loppumisen suhteen. *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#11050 • • Peikkotyttö
Tänään alkoi viiden päivän vapaa duunista,näin pitkää breikkiä ei ole ollutkaan moniin kuukausiin*hikoil*

--
Groove is in the Heart

Fyrisch

Posts: 4,525

#11051 • • Fyrisch
Humenna alkaa mun kesäloma vast, piti alkaa 5 päivää sit mut joutu tuuraa yht kipeetä! :)

seuraavan kerran 3.7 töitä vast!

Nyt vaa drink & sleep mode päälle
Ninka

Posts: 564

#11052 • • Ninka
HUomenna saa todituksen käteen ja sit mulla on ammatti, on uskon puute niin montakertaa tullu tän vikan vuoden aikana mutta...


^^~~ MÄ Tein Sen!! *jiihaa* *pahis* *nauru* *kiitoskiitos* *muhaha* *joo* *iloinen*~~^^

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

innae

Posts: 1,377

#11053 • • innae PaskaJätkä
Rotten Skeletorin Kummitusten Yö
Tää vaan saa joka kerta hymyn huulille :D

--
PaskaJätkä

rec

Posts: 2,923

#11054 • • rec
Sain vaikeen projektin valmiiksi! Jopa melko toimivaksi. *hymy*
hemuz

Posts: 2,178

#11056 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 3.6.2005 08:51:
Kohta tunti takana ekaa päivää yksin töissä ja olen vieläkin hengissä *jiihaa* Ehkä pieni röökitauko kohtapuoliin..



Mis oot? Mulla tänää vika työpäivä ja toisesta ootan tietoo et pääsenks jatkaa mun rautakauppauraa *iloinen*
serotonot

Posts: 3,137

#11057 • • serotonot Paul Easy
heräsin aamulla ja meinasin jättää pakkaamatta laukun viikonlopun reissua varten ku ajattelin et "ei vittu voi viel olla perjantai, näin nopeesti aika ei sentään mene"

nimim. sivaria enää 5kk
hemuz

Posts: 2,178

#11058 • • hemuz kätevä emäntä

mayah, 3.6.2005 09:00:
---
hemuz-, 3.6.2005 08:53:
Mis oot? Mulla tänää vika työpäivä ja toisesta ootan tietoo et pääsenks jatkaa mun rautakauppauraa *iloinen*

---

Oon täällä Pitäjänmäellä :) Kahdeksan tuntia päivässä palkallista datailua klubbarissa *vink*



*lmao*
MaSari

Posts: 1,986

#11060 • • MaSari space jammer
Eka oli 8 päivää töissä putkeen, ja nyt vihdoin se 4 päivän vapaa mitä on odotettu kun kuuta nousevaa *plur* Ja tänään kaikkia kivoja näkemään *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*