Eilispäivän o_O ei ollutkaan niin hermojaraastavan suureksi sirkukseksi muuttunut juttu kuin pelkäsin. Pitää vain hakea se pirun lappunen Pasilasta sitten kun n. kuukauden päästä saavun takaisin Suomeen. Turhaa vaivaa sekin oikeastaan, mutta eipä ole järin suuri kiusa.
Mä en kyllä lyö vetoa enää mistään, vielä reilu viisi tuntia pitäisi tehdä töitä tää naamiaispuku päällä ja näyttää idiootilta^_^
Toisaalta kyllä arpa kerrankin suosi mua, mieluummin nyt olen se puolalainen painonnostaja kuin loikin se hiostava kanipuku päällä..*muhaha*
Pääsin just kotiin viikon viimeisestä työvuorosta! Pikku tirsojen jälkeen kaupungille ostamaan kaikkea sälää ja ruokaa yms. ja iltapäivällä vuoden ekalle piknikille!
Kävin ostaa uusiin bile housuihin kangasta Ja uus matka viel iltapäivällä kangas kauppaan. Täytyy käydä viel nimittäin sellasta kivaa värikästä kangasta hakemassa kun näytti olevan -40%
Kävin jo Korsossa tänään ja näin broidii..
Hän tulee tänään hakemana miun sohvat pois kun hän muuttaa upiniemeen
Ja mulle tulee tilaa sisustaa tää olkkari uudelleen..
•
•
ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tuo auringonpaiste ja se, että sain nukuttua vielä yöunet pitkiksi, vaikka närästys herättikin. Sekin on ihan mukava, että palkka on tänään tilillä. *juonittel* Voi tehdä jotain isompiakin vappusuunnitelmia!