*jiihaa*Moon kohta vapaa*jiihaa*
Ja nyt voin taas jatkaa A.J.Kwakin tunnuskappaleen laulamista.."On tänään onnenpäivä, ei huolesta häivä, on tänään onnenpäivä, six onnellinen oon"
*jiihaa*hajotkaa.
Tänään oli todella kiva päivä. Tuli taas hassuteltua hyvän ystävän kanssa. Nauroin taas pitkästä aikaan oikein kunnolla ja voi jee se teki todella hyvää
Huomenna on perjantai ja sitten onkin jo vappu ja pääsee rellestämään frendien kanssa grillauksen ja hyvän juoman merkeissä Ja muutenkin elämä hymyilee ja näyttää siltä että nyt alkaa kaikki muutenkin sujua, vihdoin... uus koti ja mitä vielä... *
Olen talven aikana unohtanut miten huonosti suosikkijoukkueeni viime vuonnakin pelasi, joten olen tänään erittäin motivoituneena lähdössä leikkimään huligaania Lahteen..
Alkuahdistuksen (ja parin oluen) jälkeen uskon pystyväni taas laulamaan tyhmiä kannustuslauluja.
mypassion.
Sain kutsun työhaastikseen
Tuli soitettua muuten vaan ja kysyttyä haetaanko työntekiöitä ja sanottiin et kaikki paikat on jo täytetty, mut heti kun kerto millasta kokemusta ja opiskelua on takana yms. ni pyydettiinkin jo huomenna käymään. Toivottavasti ois työpaikan vaihto edessä :)
Kiitos p3TO*hali* kiva kun törmättiin kaupungilla...