Tänään sit ei ole eilis iltaisesta kuumeesta mitään tietoakaan ja ihan just lähdetään KEMIIN!!!!!1!!!111! Hiusväri päässä vaikuttaa viel hetken ja koht on tämäkin heppu valmis
Eilen tajusin elämästä jälleen jotain ja tänään käännän uuden, terveellisemmän ja paremman sivun elämässäni*iloinen* ja kiitos kaikesta kuuluu rakkaalleni*sydän*
Voittajafiiliksestä huolimatta voin olla itseeni tyytyväinen. Olin eilen baarissa ja pilkun jälkeen valuin himaan nukkumaan - kahdeksi kokonaiseksi tunniksi, jonka jälkeen suoraan duuniin. Työ tekijäänsä kiittää.
SPRING viikonloppu edessä kaverin luona ja parit mukavat kemut tiedossa sunnuntaina sitten kotiin, jossa mua odottaa sukulaiset + voileipäkakku it don't get no better
Oon ollut niin hyvällä tuulella koko päivän että menin tyhmyyksissäni vastaamaan myöntävästi isukin ehdotukseen metsäretkestä.
Saas nähdä palaako makkaran lisäksi huomenna nuotiossa myös sukset*iloinen*
Tuli käytyy tänään Edenissä kylpylöimässä.. Lähtiessä sitten kun olisi pitänyt maksaa kyseinen käynti, niin kassatäti vaan kiitti käynnistä. Tuli taas halpa reissu..