päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,096,180 views

sapeli

#6261 • • sapeli jokukukamikä?
Rehellisyys

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sucy

#6262 • • Sucy
Mä näin ne silmät taas tänään*sydän*
Plaque

#6263 • • Plaque
Pitkästä aikaa iloinen.
Söpöilin koko eilisen, ja nyt vaan yhtä hymyä. *pihkassa*
devisss

#6264 • • devisss superhero.
Löysin ihanan kämpän, ja se on mun jos haluan *hihu*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

Sinza

#6265 • • Sinza
Leivoin videoiden hajoamisen aiheuttamaan vitutukseen *slurps**iloinen*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

mniittymaki

#6266 • • mniittymaki
Kiitos yhen hassu, oon ollu koko pvän & illan ihan mega ilonen :)

.m
micqo

#6267 • • micqo
Sairastaminen alkaa olla voitoin puolella,eka terveempi päivä *jiihaa*
Cloud

#6268 • • Cloud Game Freak
Samaa paskaa päivät pitkät.. Hee ei vois paremmin mennä ;)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

hemuz

#6269 • • hemuz kätevä emäntä
Pääsin pitkäst aikaa jumppaan *plur*
zari

#6270 • • zari Team Tamppaajat
Ajotunnit meni hyvin ja ope totes heti alussa että "tällä kertaa en sit taidakaan pahemmin neuvoa vaan saat aja ihan itelle tänne paikkaan jossa harjotellaan peruutuksia" ja sinnehän sit ajettiin (onneks paikat on tuttuja *nauru* ), ope vaan ilmotti välillä et "ryhmitytään sitten helsinki/jyväskylä kaistalle josta mennää moottoritietä,jne" *tyytyväinenhymiö*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

sapeli

#6271 • • sapeli jokukukamikä?
about 40 erilaista tyyppiä salmiakkikarkkeja *kuolaa* joista suurin osa on jopa ihan syötäviä *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

iriil

#6272 • • iriil
Enää kaks yötä niin pääsee oman nallen kainaloon nukkumaan....*plur**nauru**jiihaa*
UnityF

#6273 • • Edited UnityF joo just se

mayah:
Tässä päivässä ja tässä olotilassa ei ole yksinkertaisesti mitään vikaa!! *hymy*

kerro ny kun aloitit... loppuun saakka.. anna tulla... lupaan että en kiusaa 2,5 sekunttiin sen jälkeen *enkeli*
#6274 • • Marianne Guest
täällä kans on vietetty mukava päivä, myös se on päivän :) että löysin vihdoin kivan UV-lävärikorun jota voi käyttää myös nännilävistyksiin.. siis ihan vaan tulevaisuutta ajatellen jos semmonen tulee joskus hankittua, NOT!
misi

#6275 • • misi
Mun koirasta tuli isi.. :)
#6276 • • Edited Galadhan Guest
Llloistava päivä kertakaikkiaan! *hymy* Aamun sai aloittaa nukkumalla pitkään. Heräämisen jälkeen k a i k e s s a r a u h a s s a suihkuun ja aamupalaa mussuttamaan. Siitäpä kaverin luokse, tuloksena neljän tunnin hurjan myrskyisän (not) luomistyön tuloksena toinen hyvä biisiaihio vähälle aikaa laulajaa odottamaan.

Kaveri lähti duuniin, minä keskustaan tapaamaan muuatta mukavaa ihmistä. *vink* Bussimatkalla sain kuulla, että työhaastattelu tuotti tulosta ja voin irtisanoa itseni nykyisestä p***apaikasta huomenna. *jiihaa* Ei se uusi työkään koulutusta vastaa, mutta selkeästi parempaa kuin entinen.

Päivän kruunasi vielä mukava ilta kivan ihmisen seurassa, loistava illallinen ja pari lasillista punaviiniä. Tahtoo huomisesta samanlaisen! *iloinen*
UnityF

#6277 • • UnityF joo just se

mayah:
No tavallaan juttelin tavallaan yhen tavallaan ihmisen kans tavallaan ja tulin tavallaan tosi iloiseksi ja tavallaan onnelliseksi *hymy*

heeeei toi on ihan sama fiilis kun mulla!!!! *hih* mä tiiän mitä meinaat! *hihu*
#6278 • • Cera Guest
kerkiin lukee akarin vähän viiveellä,
kun keskiviikko on aina niin kiireinen päivä, mut eilen illal repeilin ihan kympillä kyl siihen musta ritari sarjikseen.
don rosa <3
keijukainen

#6279 • • keijukainen kiksumurmeli
Kiva piristys heti aamusta ku isoveikka soitti mulle *hihu* ...ja tänää pääsee porukoiden luo *hymy*

--
*seepla*

onni3mk

#6280 • • onni3mk Onni on.
Mun ei tarvi tehä tänään mitään! *hymy*

--
Onni on.