46,900 posts, 2,345 pages, 19,876,734 views
mayah:
Telkusta tuli nesteen mainos, missä lauletaan se jos metsään haluat mennä nyt, niin takuulla yllätyt -biisi. Jäin kuuntelemaan, koska tajusin, etten ole ikinä (?) kuullut biisiä kokonaan tai edes ensimmäistä lausetta pidemmälle! Se oli hilpeä
jos metsään haluat mennä nyt, näät sammaleet myllätyt..
se on jostain vuodelta nakki ja sota... mut se on vain niin hyvä
Suklaaleivokset ja kuuma kaakao 
Lapaset ja villasukat 
Lämmin halaus rakkaalta ystävältä 
Uus päivä taas huomenna ja uudet kujeet.. Kyllä tää viikko tästä. Kai.
mayah:
Maria
on
maailman
paras
kiitos
sait mut hymyilemään kun oon ollu tänään vähän mökö mökö.. joten sie oot tänään miun päivän hymy..
Ihanaa että tein edes jonkun iloiseksi.. 
jos metsään halua mennä nyt niin takuulla yllätyt... 
Chare:
---
kiiki:
koulussa on kivaa![]()
---
no siis.. niin.. tänään oli eka koulupäivä ja oikeesti oli kiva palaa takas sinne..
Tiukkaa teki, mut kuitenkin. Aamulla on ainakin fyysisesti parempi olo mennä sinne laitokseen takasin
Miks ei opiskelu maistu?
Eikä tälle vuodelle saa enää tienatakaan enempää
vittu, mikä kituuttelusyksy edessä!!! AAARRGGHHH!!!
)

). Siis ensimmäistä kertaa moneen, moneen vuoteen sellaisella liikuntaan liittyvällä tunnilla, jolla joutuu liikuttamaan itse itseään reippaaseen tahtiin, kun viimeiset 10 vuotta oon lähinnä istunut hevosen selässä (tosin sekin on ihan kiitettävän raskasta liikuntaa). Onneks historiassa on tullu harrastettua erilaisia voimistelulajeja sekä aerobiciäkin ja rytmitajuakin löytyy kiitettävästi, joten tunti ei ollu ihan katastrofaalinen. Toisaalta on hupaisaa, että pystyn useimmiten hallitsemaan sen n. 600 kg painavan eläimen allani, mutta oma kroppa ei liiku alkuunkaan siihen suuntaan kuin pitäisi.