päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 17,114,340 views

misi

#5601 • • misi
Maailman parhaassa seurassa nauttimassa Alpeista ja juuri lähdössä jäätikölle laskettelemaan.. *jiihaa*
sapeli

#5602 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
Näin yhden kaverin pitkästä aikaa kun olin koiran kans lenkillä. Ainoa miinus tässä on se etteb saabut hänen numeroaan sillä puhelimeni oli jostain syystä mennyt pois päältä*hmph*

Mitä on tapahtunut kynälle ja paperille? Tai jopa *gasp* muistille? *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tiipi

#5603 • • tiipi
rakkaan lähettämä viesti alotti tän päivän kyl mahtavasti :)

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

sapeli

#5604 • • sapeli jokukukamikä?
Hyvät yöunet inspiroivan keskustelun jälkeen *sydän*

Mun edellisen koulun porukat laittoi mulle ihan hohtavan suosittelukirjeen *sydän*

--

#5605 • • MiSSy* Guest
Kultamussun kanssa syödään herkkuja ja katotaan leffa *sydän* *plur*
innae

#5606 • • innae PaskaJätkä

sapeli:
---
innae:
Näin yhden kaverin pitkästä aikaa kun olin koiran kans lenkillä. Ainoa miinus tässä on se etteb saabut hänen numeroaan sillä puhelimeni oli jostain syystä mennyt pois päältä*hmph*

---

Mitä on tapahtunut kynälle ja paperille? Tai jopa *gasp* muistille? *hih*

En pidä koiran kusetuslenkillä kynää ja paperia mukanani ja muistini on ihan pirun hyvä, vähän vain turhan lyhyt joten en olisi muistanut sitä numeroa kotona enään...

--
PaskaJätkä

sapeli

#5607 • • sapeli jokukukamikä?

innae:
En pidä koiran kusetuslenkillä kynää ja paperia mukanani ja muistini on ihan pirun hyvä, vähän vain turhan lyhyt joten en olisi muistanut sitä numeroa kotona enään...

Aina pitää olla kynä mukana! *vink* Ja kyl varmasti olisit muistanut jos olisit toistanut koko kotimatkan ajan *hihu* Kyllä hätä keinot keksii *joo*

--

innae

#5608 • • innae PaskaJätkä

sapeli:
---
innae:

---

Aina pitää olla kynä mukana! *vink* Ja kyl varmasti olisit muistanut jos olisit toistanut koko kotimatkan ajan *hihu* Kyllä hätä keinot keksii *joo*

Ei tällä harakan muistilla mitään niin vaikeata muisteta kuin puhelin-numeroa... Noh, kyllä saan sen numeron toiselta kaverilta pyydettyä...

--
PaskaJätkä

milessi

#5609 • • milessi Jai
sain vihdosta viimein niskasta itseäni kiinni ja varasin ajan hierontaan. kyllä nyt kelpaa kun on niskat ja hartiat leivottu auki *iloinen*. ja tiistaina sama ilo uudestaan..

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

#5610 • • HRDance Guest
Nyt näyttää siltä että on vihdoin kaikki asiat loksahtaneet niin hyvin kohdilleen että *hih* siitä suurin kiittäminen mun omaa kultaa *sydän**pus*
micqo

#5611 • • micqo
Ostin uuden tuolin...nyt on kiva istuskella rennosti koneen ääreessä *joo*
Piiuzki

#5612 • • Piiuzki
Jeee *jiihaa* vika koulupäivä tällä viikolla ja tänään sitten ilta päivällä lähden espooseen *hymy* muutenki o vaa hyvä fiilis *plur*
akir0

#5613 • • akir0 idleRPG champion 2009
Oli iha mukavat synttärit ja sain kakkuaki :)
Sinza

#5614 • • Sinza
Aurinko *sydän*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

silencio

#5615 • • silencio el
Erillispalkkiot ehtii sittenkin elokuun lopun tiliin.
Ibiza-rahaa! *aplodit*

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

liikkuva muna

#5616 • • liikkuva muna an egg on the move
Whiii. Enää 2 työpäivää tän jälkeen eli 5 yhteensä ja huomenna Pariisiin, Englannin pääkaupunkiin! *jiihaa*
UnityF

#5617 • • UnityF joo just se
mulla on 2 upeaa uutta chillisettiä josta oon nauttinu mielin määrin.. kylmiä väreitä tulee ajoittain... miten jotku osaa tehhä jotain näin kaunista.... huoh... *sydän*
UnityF

#5618 • • UnityF joo just se

alek száhala:
Whiii. Enää 2 työpäivää tän jälkeen eli 5 yhteensä ja huomenna Pariisiin, Englannin pääkaupunkiin! *jiihaa*

oih vähänkö siistii...hauskaa matkaa ihkuliini!!! *hali* *plur*
Pinxu

#5619 • • Pinxu
Tän päivän piristys,oli nähdä yhen henkilön ilme.Olin keittäny kahvit ja väsänny kaikkee aamupalaa.Sit toinen mönkii punkasta simmut ristissä keittiöö...ja ainoo mitä se sai suustaan pihal,oli:\”Voi *****,sä oot enkeli\” *enkeli*
JustinSan

#5620 • • JustinSan Nullius in verba
Tukka lähti *jiihaa*
Ei siis kokonaan, mutta hippigrunge look on nyt virallisesti gone for good *nauru*
Vuoden piti kasvattaa pitkiä hiuksia mutta sitten kun bad hair day oli kestäny sen kuukauden päivät niin sitten vaan palo vähän käämit ja nyt olen taas lähestulkoon ihmisen näköinen *iloinen*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."