Hain lukukausitarran opiskelijakorttiin ja opinto-oppaan - suunnittelin itelleni 32ov opintoja ensi lukuvuodeksi (vielä kun saisin suoritettua ne kaikki...)
S-T:
Hain lukukausitarran opiskelijakorttiin ja opinto-oppaan - suunnittelin itelleni 32ov opintoja ensi lukuvuodeksi (vielä kun saisin suoritettua ne kaikki...)
Kyllä ne suoritettua saat*hymy*
Vaikkakin oli pelkkä ammattikoulututkinto, 160ov 3 vuoteen sai itse tehdä että sai paperin käteen.
Nyt-liitteestä;
Rammstein Suomeen
Saksalaisyhtye Rammstein esiintyy Helsingin Hartwall Areenalla 24. marraskuuta. Yhtyeen uusi levy Reise Reise ilmestyy kuitenkin jo sitä ennen, 20. syyskuuta. Ensimmäinen tiukka single Mein Teil soi jo radioissa. Itäsaksalaista alkuperää oleva Rammstein on tunnettu hätkähdyttävistä esiintymisistään, joissa lieskat ja räjähtävät ilotulitteet ovat näyttävässä roolissa. Vankkaraamisen laulaja Till Lindemannin luotsaaman 6-miehisen yhtyeen melodramaattinen musiikki on raju sekoitus metallia ja teknoa. Pääosin saksankieliset sanoitukset ovat provosoivia. Tunnelmat vaihtelevat ironiasta goottikauhuun ja mustasta huumorista sadomasokistisiin fantasioihin. Liput Helsingin-keikalle tulevat myyntiin viikon kuluttua tiistaina Lippupalvelussa. Liput maksavat 41/44 euroa
o/
Voisnpas mennä
Olen ollut ahkera ja aikataulut pitää. Ja olen juonut pullon valkkaria. Eli alkoholin säännöllinen käyttö parantaa mun aikaansaavuutta. selkeä menestysresepti
Saatiin asioita puhuttua ja nyt on hyvä mieli..Ehkä tää vielä tästä..
Niin ja olinkin saanut jo lomaltapaluurahat, vaikka kuvittelin niiden tulevan vasta loppukuusta. Ihanaa kun tilillä oli pitkästä aikaa rahaa..Ja tästä intoutuneena kävin eilen vähän shoppailemassa pitkästä aikaa!
Heräsin oman kullan pusuun ja haliin ja onnentoivotukseen.
*Naurahdus* miltäköhän mä sit näytin, pölmistynyt ilme, hiukset hapsotti joka suuntaan ja vain toisen silmän sain auki. Ja silti toinen jaksoi sanoa mua kauniiksi.