Tää viikon palkallinen loma...Vielä monta päivää vapaata ja kiva viikonloppu edessä Tänään shoppailua siellä ja täällä ja saanu hommattua tänne uuteen majaan kaikkea kivaa kilkettä...Ehkäpä tää alkaa pikkuhiljaa muistuttamaan ihmisasutusta ...tosin en kyllä halua nähdä tästä kaikesta shoppailun ihanuudesta seuraavaa laskua
Olipas kiva herätä ja tajuta, että nyt on perjantai. Perjantaita koko päivä ja varsinkin ilta... Ja jotta en joutuisi joka päivä kirjoittamaan tähän samaan topikkiin, niin mainittakoon tässä myös, että hymyilyttää jo valmiiksi lauantai ja sunnuntai. Siitä eteenpäin siirrytäänkin sitten ihan toisen topikin puolelle taas muutamaksi päväksi.
Niimpä. Mikäs sen mukavempaa kun se että on perjantai ja Milleniumin bileet Espoossa! Odottelenkin jo innolla työpäivän loppumista - ja saman tien siitä sitten pitäisi lähteä hiippailemaan kaverille aloittelemaan ;)
Hehhehee... Olin tässä koneella ihan rauhassa nakkena, kun olin juuri suihkusta tähän hipsinyt - niin siis en aina istu koneella alasti - kun ovikello soi. Rx:n Codex 3 pauhasi hiliittömän kovalla. Tempaisin tuosta nopeasti pyyhkeen mukaan ja juoksin eteiseen, joka on ihan täynnä tavaraa vielä muuton jäljiltä. On siinä pari roskistakin, kun pidän tänään siivouspäivää. Avasin oven ja sieltä tuli joku LOAS:n ukkeli. Se ei meinannu tavaroiden takia ees mahtua ovesta sisään. Jotain putkiahan se tahtoi tarkastaa. Varsinainen putkimies; muikki odottaa ilman vaatteita \tunnelmamusat\ pauhaten! Sen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen! Mulla ainakin oli hauskaa, LOAS:n sedästä en tiedä...
Kivoja töitä koskien mielenkiintoisia asioita ja megahuba keskustelutuokio hauskan hepun kanssa erinäisten eriskummallisten termien etymologiasta ja merkityssisällöstä.
Niin ja edustuston ilmastointi, joka on varmasti vapaan maailman tehokkain.
Niin ja tuo teekupponen, jolla on nassu ja nekku.
Niin ja siltä hauskalta hepulta kuultu suloinen kohteliaisuus.