UnityF:
tostahan voisi melkein valittaa kyseisen koulun rehtorille että opettaja tietoisesti jakaa/ levittää väärää tietoo oppilaille.. ainakin mä en haluisi että lapseni saisi väärää tietoo koskisi se ihan mitä tahansa aihetta....
Mut systerilles pisteet kotiin kun uskalsi puolustaa / nousta opettajaa vastaan
Tässä tapauksessa pitää ihan vähän, mutta vain ihan vähän, puolustaa opettajaa, että sekin on vain ihminen ja siellä koulussa omien arkikäsitystensä kanssa, joiden sisällä pitäminen ei aina ole niin helppoa vaikka objektiivisuuteen pyrkisikin. Se on kyllä totta, että mitään valmiita mielipiteitä ei koulussa enää nykypäivänä pitäisi jaella, vaan (mahdollisimman oikeaa) tietoa, jonka perusteella oppilaat itse voivat muodostaa maailmankuvaansa.
Joo ja systerille propsit täältäkin kuitenkin - vaikka itse ainakaan en haluaisi nähdä sitä vastaannousemisena jos oppilas on erimieltä kuin opettaja, koulussa saa ja pitää kommentoida ja keskustella.
nimim. tuleva (ehkä liian idealistinen maailmanparantaja)ope :]
Päivän ja viimeaikojen :) voisi ollakin sitten se, että olen taas entistä varmempi ollut viimeaikoina, että olen oikeaan suuntaan menossa, teen niitä asioita, joista oikeasti pidän - ja todella haluan sitten isona opeksi