Otettiin koiran kanssa vaihteeks painimatsi olohuoneen lattialla Tapahtumasta jäi muistoks parit mielenkiintoset videopätkät (jotka loppu aina siihen kun kuvaajalla ei pokka enää pitäny )
on hyvä olo
luin eilen yhen ihana kirjan..
tänään töihin..
Huomenna meen pitkästä aikaa käymään äidin luona.
mä alan tottumaan mun mustiin hiuksiin..
saan tänään valmiiksi hannan serena-pikkumekon...
Yks älyttömän hyvä biisi Cosmon miksaus-cdltä.. Harmi vaan ettei oo hajuukaan et mikä sen biisin nimi on ja kuka on tekijä Jos kellää sattuu olee Cosmon Absolute Millennium-miksausta niin tracklistin saa kyllä kertoo tännekin päin *iihhih*
Sain töitä sellasest reskontrafirmast(prakticonova oy) ja aika pitkälti se tulee olee laskentatoimennallista puuhaa. Oon ollu siel jo muutaman kuukauden tekemässä kerran viikossa ostolaskuja sun muita juttui
Paluumatkalla kullan luota hajos autosta kierrosluku- ja nopeusmittarit. Olipa letkeää ajella takaisin.. vaan ei harmittanut tippaakaan, koska oli kiva reissu taas kerran :)
Muija laitto aamulla ripsiväriä päähän 1h 15min. Myöhästyin töistä yli puol tuntii mut pomo ei ollu paikal (onneks). Tai no oon vieläki töis eikä vielkää tullu =/ ei oo hommii.
Pääsen kuin pääsenkin työhaastatteluun unelmatyöpaikkaani!!!
Nyt vaan täytyis jotenkin saada uskomaan että olen paljon parempi kuin ne muut hakijat..*juonittel*