---
Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne)
---
Onnea Uuteen Asuntoon!
---
Tänks keke...
Pitää sit järkätä tuparit että pääset säki kunnolla rehellisesti juomaan olutta / lonkkua ]=D-/-<
Komppaan!
Ja jollen pääse tupareiksi mestoille niin sitten teen toisella kertaa visiitin ja pidetään part 2:set =D
Otetaan tosta Anis ja kumppanit messiin ja pistetään huudit matalaksi =D
•
•
Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
---
Hommasin tänään uuden asunnon ja pääsen muuttamaan sinne vaikka heti!!! (Huomenna alotan viemään kamoja sinne)
---
Onnea Uuteen Asuntoon!
---
Tänks keke...
Pitää sit järkätä tuparit että pääset säki kunnolla rehellisesti juomaan olutta / lonkkua ]=D-/-<
---
Komppaan!
Ja jollen pääse tupareiksi mestoille niin sitten teen toisella kertaa visiitin ja pidetään part 2:set =D
Otetaan tosta Anis ja kumppanit messiin ja pistetään huudit matalaksi =D
Tänään kun tulin duunista kotiin, mun viereen istui bussissa pieni poika max 3 vee pinkkihöyhenisen virpomisvitsansa kanssa. Hän esitteli minulle vitsaansa: ''Mulla on sisärisu!'' AAAAWWW! <3 Ihanasti sisäistänyt, että risuja ei yleensä viedä sisälle, ellei ne ole nimenomaan sisärisuja. :)
Duunipäivät olleet pitkiä ja vaativia viime aikoina, mutta parhaina paloina oon mm. opettanut soittamaan pianoa, käynyt Ikeassa shoppailemassa, kasaillut huonekaluja (üllattavaa Ikean jälkeen) ja nyt näyttäisi siltä, että pääsen piakkoin opettamaan kiipeilyä ja nyrkkeilyäkin. :) Nämä kaikki liittyvät laaja-alaisempaan ''työvoittoon''. Makes me happy!
Lisäksi oon todennut, että vaikka vuosi 2010 soi niskoilleni aimo kasan paskaa, niin Nemiä lainatakseni voinen sanoa:
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
Oh yeas indeed. Juuri nyt voisin olla katkeroitunut, kyynistynyt pessimisti, mutta elämä hymyilee ja mä hymyilen sille. Skål mulle - ja elämälle. :)