Useamman kuukauden piinaamisen (=hakuprosessin) jälkeen mulle tänä aamuna vihdoin kerrottiin että mut on valittu helmikuussa alkavalle veturinkuljettajakurssille ^_^
Aivan huikea vuoden vaihtuminen mahtavassa porukassa, paljon *super*tärkeitä asioita tuli käsiteltyä ja loppufiilis on se, että kaikki jatkaa rakentavammassa hengessä eteenpäin.
Mahtava uus vuos. Oli kyllä erilainen, mutta en muista milloin mulla ois uutena vuotena ollu noin hyvä fiilis. Joskus lapsena, kun tuli vietettyä uutta vuotta samalla kokoonpanolla.
Useamman kuukauden piinaamisen (=hakuprosessin) jälkeen mulle tänä aamuna vihdoin kerrottiin että mut on valittu helmikuussa alkavalle veturinkuljettajakurssille ^_^
Vaikka tulinkin taas perinteikkäästi kipeäksi juuri lomalle (tunnollinen duunari tässä moi; sama kaava toistunut joka lomalla viime vuosien aikana), niin kyllä hymyilyttää kun saa alkaa pakkailemaan bikineitä ja aurinkorasvaa matkalaukkuun. :)
Voikin olla taas ylpeä itsestään kun on saanut itse korjattua (toivottavasti) vikoja autosta vaikka peukalo yleensä onkin keskellä kämmentä. Ja tulihan taas opittua uusia juttuja autojen sielun elämästä :)
Remppa uudessa kodissa alkaa olla pariakymmentä metriä listaa vaille valmis, työrintamalla tilanne parantunut lomautuksten peruuntumisten myötä ja elämä on muutenkin aikalailla mallillaan, quite happy me iz.