46,900 posts, 2,345 pages, 20,028,826 views
Harmi, että se loppuu...
Replying to päivän :):
Freja, 24.8.2010 21:44:
Hyvä olla. Mul o sylis aivan ihana vaavi joka jaksaa olla pirteä ja iloinen ja hämmästyttää koko ajan kuinka hyvin on kehittynyt ikäisekseen. Lisäks to PMMP ja Annica, ja si voikin alkaa venailee jo minilomaa joka on aika jees <3
x 2, oli parhautta eilen, danke! <3