Oih, kun muistelen vain laby/laser iltaa niin nousee edelleen hymy kasvoille, oli niiiiin kivaa törmää pitkästä aikaa ihaniin otuksiin. <3 (vähän kyl harmittaa kun niin moni jäi näkemättä :/ mut tuleehan tapahtumia..:)
Tänään tuli myös siivottuu vaikka kiinostus oli -10, mut nyt siisti koti ja voi löhöö loppuillan.
Tänään on ollut vaan jotenkin äärimmäisen hieno päivä. Törmäsin vanhaan kaveriin, löysin kirjastosta hyviä kirjoja, ostin vähän akkainjuttuja, hilluin kaupungilla yhden työkaverin kanssa...
Löysin 3,5 gigan paketin vanhaa hardhousee ja hardtrancee netistä, ne on kaikki erillisinä biiseinä otettu suoraan vinyyliltä <3<3<3 labeleitä mm. Tripoli trax, Mohawk, Honey pot hard, Alien trax, Aztec, DIP, Frantic, Kaktai, Nukleuz, Tinrib, Tidy, Vicious circle jne
Mie kuolen onnesta ja miun humppabokserit on märät
Hoovereita oi niitä hoovereita.
Kuukauden (!!!) tauon jälkeen mun himassa on jälleen netti!!
Modeemi koki hitaan kuoleman valo kerrallaan, joutui takuuhuoltoon ja kesti neljä viikkoa, että joku kirjoittaa sähköinsinöörislangilla () lakonisen lausunnon modeemin kunnosta:
"DEAD"
En uskonut olevani nettiaddikti, mut kyllä toi neljä viikkoa oli ihan v**un pitkä aika.....
Oon saanu pakattua lähes kokonaan, enää noi aamulla tarvittavat vehkeet pakkaamtta. hih ^___^
Huomenna lento hong kongin kautta sydneyyn. 5 viikkoa pois Suomesta. Tulee tarpeeseen :)
ja mikä parasta, näkee systerin pitkästä aikaa
Se näyttäis vähän niinköö päiväkänneiltä puistossa
(Huomasin tosin vasta tosta url:ista, että ton on Espooseen. Helsingissä luvattu kaksi astetta vähemmän. Joutuu siis ehkä lähteen Espooseen ottaan ne puistokännit )
Työkaverit oli reiluja ja päästi mut kotiin jo ennen kahtatoista. Se meinais sitä et mulla on nyt LOMA. Ihanaa! Niin kauan jo tätä odottanut. Hymyilyttää, vaikken nyt ihan täysillä iloitsekaan (en vain oikein osaa mennä sinne pilvilinnoihin enää) mutta iloinen olen silti, ja hyvillä mielin. Olo on rentoutunut, ja työasiat lähes jo poissa mielestä.
Tunnin päästä suuntana lentokenttä, mis vois käyppästä Wine Barissa nauttimassa kuohuviiniä.
Tasan 24 tunnin päästä oon Australian kamaralla. Ihanaa Parasta.