*minttu*, 15.12.2008 18:51:
Meilleki tuli eilen musta kuusi... tosin ei pinkkejä valoja. Pysyttiin sinisissä valoissa ja hopeisissa koristeissa ;) Olisin kyl ehdottomasti perinteisen OIKEAN kuusen kannalla, mutta ton koiruuden vuoksi ei viitti ees haaveilla... ei muuten, mutta sen turkin putsaaminen niistä neulasista ei oo ihan sellasta hommaa mitä jouluna jaksaa duunaa...
Muksaa joulun odotusta teitin perheeseen, piparitki näytti olevan teillä jo leivottuna :D
Meil on kans hopeiset koristeet, peilipallojakin löytyy - on siis kunnon reivikuusi.
Onneksi valot ei sentään vilku, thank god...
Aidot kuuset on jees, mutta halvemmaksi tulee tämä monivuotinen muoviversio, joka vieläpä sopii hyvin sisustukseen. :P
Osa pipareista leivottiin ja ne jo meni parempiin suihin (vein kaksiin eri pikkujouluihin niitä viime lauantaina, ex-bändiläisten kanssa oli perinteiset kekkerit ja mä oon aina ollu pervopiparivastaava :D), mutta kohta leivon lisää!
Suurin osa jouluostoksistakin on jo tehtynä, tosin vain tarpeellista ja käyttökelpoista kamaa ostelen, mitään turhaa tilpehööriä ei tarvi tukea. Lisäksi kävin tänään jouluostosten jälkeen kaverin kanssa vetäsemässä kunnon pihveet naamaan, namnam!
Olikin melkonen energiavaje, kun mulla oli eilen 2,5 vuoden tauon jälkeen pienoista darranpoikasta, ja ruoka ei oikeen uponnut... :D Valkovenäläisbooli for teh win!
Muksaa joulunodotusta teiränkin perheeseen!