päivän :)

46,900 posts, 2,345 pages, 16,625,397 views

eugina

Posts: 898

#44381 • • eugina YleX tt-i *sydän*
kaikki.. *nauru*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

kinderi

Posts: 1,783

#44382 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to päivän :):

UnityF, 19.9.2009 07:48:
Syksy syksy syksy syksyyyyy! *sydän*

Parasta ollu tähän asti kun odotettiin yks päivä sadetta et päästiin ulos testaa sammakkosadeviittaa ja punaisia kumppareita. *plur*



Aivan mahtavaa!
Meillä tykätään sateesta kanssa, odotellaan se pahin kaatosade loppuun ja sitten sadekamppeet päälle ja pihalle!
Meidän pihassa on toi asfaltti vähän kuprulla niin voi että miten hauskoja pikkulätäköitä sinne tulee *plur*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

$

Posts: 1,802

#44383 • • $ Destination weekend!
Taas on taskussa iPhone! Melko nitkut kun joutui S40-luurilla kärvistelemään.

(Edellisen näyttö otti hittiä niin on poissa pelistä)
kinderi

Posts: 1,783

#44384 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Voi siellä Lahdessakin näköjään olla ihan kivaa *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Avatar
#44385 • • Muussika Guest
Tein tänään duunissa ruuaksi ihan ältsin hyvää sosekeittoa parsakaalista. *hihu*

Pitäis kotonakin tehdä joskus sosekeittoja, tosin saisin sitten kyllä syödä niitä yksinäni. *nauru*
Mimir

Posts: 1,366

#44386 • • Mimir Rouva Yninä
Kävin tänään ratsastamassa pitkästä aikaa! Sattu upea keli, aurinko paisto ja metsä oli hienon värinen. Sitte päästeltiin kiitolaukkaa pellolla ja metsäpoluilla, aivan ihanaa *sydän*

--
[Wings are growing on her.]

Amma

Posts: 2,383

#44388 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Nyt on ihminen piikitetty täyteen hepatiittia. :)
Öpaut puolessa tunnissa kotoa apteekkiin, rokote messiin, arvauskeskukseen piikitettäväks (ei ollu mtn aikaa varattuna) ja takas kotona. Apteekissaki pääsin asioimaan ihan maailman parhaan apteekkityöntekijän kanssa. ^__^

--
*etsiskel*

Freja

Posts: 8,775

#44389 • • Freja Sihteeri
Jaksoin tehdä ruokaa, missä oli paljon chiliä ja kivasti valkosipulia. Olo on nyt parempi.
Plus et oon imeskelly chilejä :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Takyon

Posts: 2,945

#44392 • • Takyon Möwkö
Olipas kivaa kävellä vesisateessa kun edellisestä kerrasta on varmaan vuosia. Noi duunivaatteet ei tuntunu kastuessaan yhtään ikävältä tai niljakkailta (kuten esim farkut tekee) vaan oli lämmin ja mukava olo. *hihu*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

MimieMay

Posts: 10

#44393 • • MimieMay
Uus (karvainen) takki löytyi leopardikuviolla. Nyt löytyy kaks eläimellistä takkia. Eläinkuosit on nam <3
kinderi

Posts: 1,783

#44394 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Uudet talvikamppeet koko perheellä *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

SyndroDome

Posts: 1,103

#44395 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Tää nyt ei oo varsinaisesti tän päivän, mut anyway..

Here we go..

Viime viikonloppuna oltiin taas frendiporukalla mökkeilemässä ja oli ihan mahti reissu! *hymy* Sen lisäksi nää oli kehittäny mun kolmannelle nimelle (jota siis ei ole) nimipäivän. Nimipäivälahjaksi kamut oli porukalla hommannu mulle lahjakortin, että saan fillarikypärän! *hihu* On ollu toi homma työn alla jo pitkään, mutta en oo vaan koskaan saanut aikaan. Ihan mahtavaa, että ihmiset ympärillä välittää ja huolehtii mun turvallisuudesta, kun ite ei näköjään tajuu. Love u all *sydän* Olin tosta kyllä tosi otettu ja menin aika hämilleni :) Hämilleni? Minä? *whaat* Kyllä vain :D Enää pitäs vaan käydä hakemassa se potta, niin voi hurjastella vähän turvallisemmin mielin ja saa frenditki mielenrauhan :)

Sen lisäksi tänään pääsee kullan kainaloon *plur* Ja huomenna alkaa viikonloppu *plur*

--
Life is full of choises.

Siren

Posts: 826

#44397 • • Siren Seinäruusu

Replying to päivän :):

SyndroDome, 24.9.2009 11:05:
Tää nyt ei oo varsinaisesti tän päivän, mut anyway..

Here we go..

Viime viikonloppuna oltiin taas frendiporukalla mökkeilemässä ja oli ihan mahti reissu! *hymy* Sen lisäksi nää oli kehittäny mun kolmannelle nimelle (jota siis ei ole) nimipäivän. Nimipäivälahjaksi kamut oli porukalla hommannu mulle lahjakortin, että saan fillarikypärän! *hihu* On ollu toi homma työn alla jo pitkään, mutta en oo vaan koskaan saanut aikaan. Ihan mahtavaa, että ihmiset ympärillä välittää ja huolehtii mun turvallisuudesta, kun ite ei näköjään tajuu. Love u all *sydän* Olin tosta kyllä tosi otettu ja menin aika hämilleni :) Hämilleni? Minä? *whaat* Kyllä vain :D Enää pitäs vaan käydä hakemassa se potta, niin voi hurjastella vähän turvallisemmin mielin ja saa frenditki mielenrauhan :)

Sen lisäksi tänään pääsee kullan kainaloon *plur* Ja huomenna alkaa viikonloppu *plur*



Mä jo luulin ettet sä tykänny siitä, ku ei hetkeen tullu sanan sanaa suusta :D Mut hyvä noin :) Torborg vois ostaa sen kypärän sit viikonloppuna *vink* *joo*

JA todellakin viikonloppu! *sydän* Vaikka meneeki muuttohommissa, niin tarpeeseen tulee silti. Ja ah niitä viikonloppuja kun uusi sänky ja sohva tulee kotiin, niitä odotellessa *haaveil*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

SASHA  F

Posts: 1,722

#44398 • • SASHA F
Iso keikka Hollantii joulukuuks*pahis*
Freja

Posts: 8,775

#44399 • • Freja Sihteeri
UAH, jo ihan parasta muutaman päivän takaa: SATSUMOITA kaupoissa jälleen *plur*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jokke L

Posts: 1,203

#44400 • • Jokke L [GoodMusic]
Kävin ostaa salkun karhua. vielä kun olut on vähäsen halvempaa. *pepsodent*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.